Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Слуцький, Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: Н14/2020/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 3
Содержание:
Сухомлинська, О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-12
Цісар, О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття / О. Цісар. - С.13-16
Загородня, А. Реформування середньої освітив добу незалежності: система профільного навчаннястаршої школи / А. Загородня. - С.17-20
Кулаковський, О. Компетентнісна модель скника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності / О. Кулаковський. - С.21-28
Пастовенський, О. Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства / О. Пастовенський. - С.29-32
Якимович, Т. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти / Т. Якимович, І. Зінчук. - С.32-35
Заячківська, Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності / Н. Заячківська. - С.36-40
Іванова, С. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics / С. Іванова, А. Кільченко. - С.41-48
Іванюк, І. Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19 / І. Іванюк, О. Овчарук. - С.48-54
Литвинова, С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії Covіd-19 / С. Литвинова. - С.55-61
Марченко, О. Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики / О. Марченко. - С.62-65
Рисинець, Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.65-69
Сороко, Н. Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи / Н. Сороко. - С.75-79
Дичківська, І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України / І. Дичківська. - С.80-84
Ковбасюк, Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти / Т. Ковбасюк. - С.85-88
Кошелева, Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології / Н. Кошелева. - С.89-93
Слуцький, Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів / Я. Слуцький. - С.93-97
Шаров, С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету / С. Шаров. - С.97-100
Шпичак, І. Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української школи / І. Шпичак. - С.100-104
Озарчук, І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській республіці / І. Озарчук. - С.105-109
Мельникович, Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури / Г. Мельникович. - С.110-113
Онищенко, І. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики / І. Онищенко, А. Яновець. - С.114-117
Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії / І. Бондар. - С.118-121
Козлюк, О. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення / О. Козлюк. - С.122-126
Джаман, Т. Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.127-130
Донець, В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності / В. Донець. - С.131-135
Попадич, О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів / О. Попадич. - С.135-139
Лисиця, Д. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти / Д. Лисиця, Ю. Лисиця. - С.144-147
Рогоза, В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки / В. Рогоза. - С.148-153
Харченко, Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти / Н. Харченко. - С.153-158
Ворона, Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід / Л. Ворона. - С.163-166
Лавриченко, Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток / Н. Лавриченко. - С.172-177
Дубровіна, І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці / І. Дубровіна, А. Кармазін. - С.178-181
Іваник, Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції / Н. Іваник. - С.181-186
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Слуцький, Я.
    Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів [Текст] / Я. Слуцький // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 93-97

Рубрики: Психологія педагогічна--Вища освіта

фывфывфыв:
адаптаційний супровід -- діяльність академічна -- культурний шок
Свободных экз. нет

Найти похожие