Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Параска, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Параска М.
Заглавие : Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2021. - № 2. - С. 36-39 (Шифр М3/2021/2)
Предметные рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): бренд-маркетинг--раціональна стратегія
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Параска М., Худолей Л.
Заглавие : Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2021. - № 2. - С. 13-16 (Шифр М3/2021/2)
Предметные рубрики: Маркетингові дослідження-- Ринок продукції
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українська асоціація маркетингу--опитування маркетологів--професійна сертифікація
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Параска М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності/ М. Параска, Л. Худолей (стр.13-16)
Бур’янов В. . Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх існування та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам/ В. Бур’янов (стр.16-33)
Швец В. . Рынок не будет падать 800 лет/ В. Швец (стр.33-36)
Параска М. . Що в мені тобі моєму, або в чому сила бренду/ М. Параска (стр.36-39)
Голованова М. . Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії/ М. Голованова, З. Каменєва, О. Ружаленко (стр.39-53)
Интересные статьи :
Найти похожие