Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Параска, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Параска, М.
    Що в імені тобі моєму, або в чому сила бренду [Текст] / М. Параска // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 36-39

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
бренд-маркетинг -- раціональна стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Параска, М.
    Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності [Текст] / М. Параска, Л. Худолей // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 13-16

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
Українська Асоціація Маркетингу -- опитування маркетологів -- професійна сертифікація
Доп.точки доступа:
Худолей, Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: М3/2021/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 2
Содержание:
Параска, М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності / М. Параска, Л. Худолей. - С.13-16
Бур’янов, В. Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх існування та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам / В. Бур’янов. - С.16-33
Швец, В. Рынок не будет падать 800 лет / В. Швец. - С.33-36
Параска, М. Що в мені тобі моєму, або в чому сила бренду / М. Параска. - С.36-39
Голованова, М. Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії / М. Голованова, З. Каменєва, О. Ружаленко. - С.39-53
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей