Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Історична Волинь (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Паніна, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Ваколя З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття/ З. Ваколя (стр.3-7)
Демченко В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству?/ В. Демченко (стр.7-9)
Адамович І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу/ І. Адамович (стр.10-13)
Вознюк Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти/ Л. Вознюк (стр.13-17)
Лінник Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи/ Ю. Лінник
Ткаченко Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу/ Г. Ткаченко (стр.21-23)
Гуріна А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України/ А. Гуріна (стр.24-26)
Зубик Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків/ Л. Зубик (стр.26-29)
Лехіцький Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників/ Т. Лехіцький (стр.30-32)
Овчарук О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності/ О. Овчарук (стр.32-35)
Тимощук О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості"/ О. Тимощук, Ю. Новак (стр.36-41)
Філоненко К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання/ К. Філоненко (стр.41-45)
Артемова О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи/ /О. Артемова (стр.46-49)
Федорова Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки/ Н. Федорова (стр.50-53)
Цимбалюк О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи/ О. Цимбалюк (стр.54-57)
Юрчук Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії/ Л. Юрчук (стр.57-60)
Криницька О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної/ О. Криницька, Е. Варениця (стр.60-64)
Лавренчук В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття/ В. Лавренчук (стр.65-69)
Паніна Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років/ Л. Паніна (стр.70-73)
Приймак О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу/ О. Приймак (стр.74-78)
Онищук І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.78-81)
Черешнюк О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном/ О. Черешнюк (стр.82-85)
Войтович О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів/ О. Войтович (стр.86-88)
Побидайло Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування/ Н. Побидайло (стр.89-91)
Бухальська С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу/ С. Бухальська, С. Бухальська (стр.92-96)
Гавлітіна Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти/ Т. Гавлітіна (стр.97-100)
Даюк Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція/ Ж. Даюк, А. Бубало (стр.103-105)
Димченко С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури/ С. Димченко (стр.106-109)
Левчук Я. Соціальний вимір музичних субкультур/ Я. Левчук (стр.109-112)
Нарожна Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів/ Н. Нарожна, Л. Остапенко (стр.113-115)
Радковська Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності/ Л. Радковська (стр.116-118)
Радковська Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора/ Л. Радковська, Ю. Янкович (стр.119-121)
Сверлюк Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен/ Я. Сверлюк, Л. Остапенко (стр.121-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніна Л.
Заглавие : Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2017. - №4. - С. 70-73 (Шифр Н14/2017/4)
Предметные рубрики: Релігія-- Католицизм
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): архідієцезія--духовенство
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Бех І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського/ І. Бех (стр.3-6)
Бондаренко Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи/ Н. Бондаренко (стр.6-9)
Гребінь С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих/ С. Гребінь (стр.10-12)
Королюк А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського/ А. Королюк (стр.12-15)
Міхно О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського»)/ О. Міхно (стр.15-19)
Павленко Ю. . Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського/ Ю. Павленко (стр.20-23)
Пустовіт Г. . Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.23-27)
Черній А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей/ А. Черній, В. Долід (стр.27-32)
Барадія Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності/ Н. Барадія (стр.33-36)
Люшин М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ М. Люшин (стр.36-40)
Наточій А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність/ А. Наточій (стр.41-45)
Петренко І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища/ І. Петренко (стр.45-48)
Швидун В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні/ В. Швидун (стр.48-51)
Хабюк А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни»/ А. Хабюк (стр.51-54)
Васильченко Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти/ Л. Васильченко (стр.55-57)
Марченко О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики/ О. Марченко (стр.58-61)
Музичук К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання/ К. Музичук (стр.61-65)
Паніна Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти/ Л. Паніна (стр.65-67)
Рижковський В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті/ В. Рижковський, О. Маркович (стр.68-73)
Бричок С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі/ С. Бричок (стр.74-77)
Давидюк Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського/ Н. Давидюк (стр.77-80)
Кононко О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати/ О. Кононко (стр.80-85)
Луцюк А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи/ А. Луцюк (стр.86-88)
Савчук Л. . Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського/ Л. Савчук (стр.88-91)
Смольська Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи/ Л. Смольська (стр.92-94)
Цимбал-Слатвінська С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету/ С. Цимбал-Слатвінська (стр.95-98)
Яценюк Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя/ Л. Яценюк, Р. Козак (стр.99-101)
Квасецька Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів/ Н. Квасецька, І. Рудь (стр.102-104)
Козіцька Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах/ Т. Козіцька (стр.105-107)
Шульжук Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект/ Н. Шульжук (стр.108-110)
Шевчук Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук/ Т. Шевчук (стр.111-113)
Бессараб Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів/ Н. Бессараб (стр.114-118)
Жорова І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського/ І. Жорова (стр.119-122)
Міщеня О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи/ О. Міщеня, О. Третяк (стр.122-127)
Мельник Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ Н. Мельник (стр.127-133)
Олешко П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині/ П. Олешко (стр.133-135)
Соколовська О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського/ О. Соколовська (стр.136-140)
Тарабасова Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження/ Л. Тарабасова, Н. Олефір (стр.140-144)
Буденкова Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості/ Н. Буденкова, О. Мисіна (стр.145-148)
Калініченко Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи/ Н. Калініченко (стр.148-152)
Хмеляр І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів/ І. Хмеляр, О. Мялок (стр.152-156)
Коляда Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського/ Н. Коляда (стр.157-160)
Малецька Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи/ Т. Малецька (стр.160-163)
Глінчук Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення/ Ю. Глінчук (стр.164-166)
Мазур Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки/ Д. Мазур (стр.167-170)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніна Л.
Заглавие : Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 3. - С. 65-67 (Шифр Н14/2019/3)
Предметные рубрики: Освіта-- Інформатизація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електронні інформаційні ресурси--педагогічні технології
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 1
Интересные статьи :
Білавич Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.)/ Г. Білавич (стр.3-7)
Нагрибельний Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій/ Я. Нагрибельний (стр.8-11)
Вознюк Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти/ Л. Вознюк (стр.12-16)
Лютко О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті/ О. Лютко (стр.16-20)
Нижник О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг/ О. Нижник (стр.21-26)
Остапчук Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу/ Н. Остапчук, Н. Полюхович (стр.27-32)
Крутова Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ/ Н. Крутова (стр.32-36)
Позднякова Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології/ Т. Позднякова (стр.36-42)
Тимчина В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність/ В. Тимчина, Н. Тимчина (стр.42-46)
Колодич О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності/ О. Колодич (стр.47-50)
Смольська Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності/ Л. Смольська (стр.50-54)
Лавренчук В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи/ В. Лавренчук, М. Лавренчук (стр.55-58)
Мандрик Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства/ Н. Мандрик (стр.59-62)
Романишина Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями/ Н. Романишина, Л. Гресик (стр.63-66)
Саприкіна О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології/ О. Саприкіна (стр.66-69)
Сидоренко Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури/ Ю. Сидоренко (стр.70-73)
Джаман Т. . Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення/ Т. Джаман (стр.74-77)
Белешко Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики/ Д. Белешко (стр.78-81)
Коваль В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики/ В. Коваль, А. Несен (стр.81-84)
Чачіна Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі/ Г. Чачіна (стр.94-98)
Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення/ Ю. Глінчук (стр.98-101)
Юзик О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики/ О. Юзик (стр.102-105)
Михасюк Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку/ Т. Михасюк (стр.110-114)
Омельчук В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського/ В. Омельчук, Н. Мартолог (стр.114-117)
Паніна Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи/ Л. Паніна (стр.118-120)
Димченко С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру/ С. Димченко, Т. Петренко (стр.121-125)
Никон О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання/ О. Никон, М. Ковлева (стр.129-132)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніна Л.
Заглавие : Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 1. - С. 118-120 (Шифр Н14/2020/1)
Предметные рубрики: Виховання патріотичне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національна свідомість--національні традиції
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніна Л.
Заглавие : Ментальна карта як засіб візуалізації навчальної інформації учнями закладів загальної середньої освіти на уроках української мови та літератури
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 4. - С. 60-63 (Шифр Н14/2020/4)
Предметные рубрики: Мова українська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційно-комунікаційні технології--карта знань--інтерактивні методики
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Ковалишин О. . Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки)/ О. Ковалишин (стр.9-14)
Білавич І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть/ І. Білавич (стр.14-19)
Віролайнен О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти/ О. Віролайнен (стр.20-25)
Вознюк Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти/ Л. Вознюк (стр.25-31)
Лютко О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу/ О. Лютко (стр.31-36)
Пастовенський О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем/ О. Пастовенський (стр.36-41)
Сойчук Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття/ Р. Сойчук (стр.41-48)
Соловей М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект/ М. Соловей (стр.48-53)
Федяєва В. Педагогіка в системі професійної освіти/ В. Федяєва (стр.54-59)
Бучковська О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти/ О. Бучковська, О. Веремчук (стр.60-64)
Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи (стр.65-70)
Ворон О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi/ О. Ворон (стр.70-76)
Ворон О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України/ О. Ворон, О. Ворон (стр.77-80)
Кошелева Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури/ Н. Кошелева (стр.81-85)
Коваленко В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти/ В. Коваленко (стр.86-90)
Савчук Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності/ Б. Савчук, В. Ковальчук (стр.91-95)
Гончарук С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти/ С. Гончарук, Л. Малімон (стр.96-101)
Козіцька О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей/ О. Козіцька, Н. Поліщук (стр.101-106)
Шингоф І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті/ І. Шингоф (стр.106-110)
Крутова Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики/ Н. Крутова (стр.111-115)
Бордюк В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності/ В. Бордюк, Т. Ковбасюк (стр.116-121)
Паніна Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти/ Л. Паніна, Л. Авдимирець (стр.122-126)
Шепель М. . Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів/ М. Шепель (стр.127-134)
Закопець М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти/ М. Закопець (стр.135-140)
Кармазін А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України/ А. Кармазін (стр.141-145)
Онищук В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти/ В. Онищук (стр.146-149)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніна Л., Авдимирець Л.
Заглавие : Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 3. - С. 122-126 (Шифр Н14/2021/3)
Предметные рубрики: Виховання громадянське
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): громадянська свідомість--демократичне суспільство
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2022г.,N 4
Интересные статьи :
Любченко Н. Метод «360 градусів» у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України/ Н. Любченко, О. Онищук, Г. Марчук (стр.3-12)
Марченко О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції/ О. Марченко (стр.12-16)
Ворон О. Фoрмування інфoрмаційнo-цифрoвoї кoмпeтeнтнoсті кeрівника закладу загальнoї сeрeдньoї oсвіти: тeoрeтичний аспeкт/ О. Ворон (стр.17-22)
Лунячек В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні/ В. Лунячек (стр.23-33)
Мельник Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи/ Н. Мельник (стр.33-37)
Мосякова І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти/ І. Мосякова (стр.38-42)
Пастовенський О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем/ О. Пастовенський (стр.43-49)
Паніна Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи/ Л. Паніна (стр.50-55)
Бурко О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі/ О. Бурко (стр.56-61)
Корнієнко М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі/ М. Корнієнко (стр.61-65)
Бордюк М. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики/ М. Бордюк (стр.66-71)
Капран Ю. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої/ Ю. Капран (стр.72-78)
Сяська Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм/ Н. Сяська (стр.79-83)
Здіховський А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки/ А. Здіховський (стр.84-88)
Драгомерецька О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення/ О. Драгомерецька (стр.89-93)
Пустовіт Г. . Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії/ Г. Пустовіт (стр.93-98)
Гавлітіна Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти/ Т. Гавлітіна (стр.99-104)
Геревич О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики/ О. Геревич (стр.105-109)
Цюлюпа Н. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах/ Н. Цюлюпа (стр.110-114)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніна Л.
Заглавие : Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2022. - № 4. - С. 50-55 (Шифр Н14/2022/4)
Предметные рубрики: Дидактика-- Інтегровані уроки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інноваційні технології--інтерактивні методи
Найти похожие