Поисковый запрос: (<.>A=Овдійчук, Л.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2017г.,N 5 Интересные статьи : Фасоля А. Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік)/ А. Фасоля (стр.2-6) Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (6-7 класи) (стр.7-35) Бондаренко Н. Проектна діяльність учнів на уроках української мови/ Л. Галаєвська; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак (стр.36-40) Галаєвська Л. Удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення/ Л. Галаєвська ; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак (стр.41-44) Овдійчук Л. Павло Грабовський як особистість : вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення/ Л. Овдійчук ; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак (стр.45-52) Бондаренко Ю. Метод лекції : загальнодидактична та методико-літературна специфіка/ Ю. Бондаренко ; В. Нищета; О. Шестак (стр.53-56) Нищета В. Про риторику просто. Освітні діалоги з уявним співрозмовником/ В. Нищета ; О. Шестак (стр.57-61) Шестак О. Родинне свято "Вічний дарунок - хустина квітчаста"/ О. Шестак (стр.62-64) Интересные статьи : Найти похожие
|
>2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Овдійчук Л.
Заглавие : Павло Грабовський як особистість: вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення
Место публикации : Українська мова і література в школі. - Киiв, 2017. - №5. - С. 45-52 (Шифр У393107/2017/5)
Предметные рубрики: Українська література-- Методика викладання Вища освіта-- Методика викладання дисциплін фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературно-психологічний портрет
Найти похожие
|
>3.
|
Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2018г.,N 2 Интересные статьи : Голуб. До проблем компетентнісно орієнтованого навчання української мови в сучасних закладах/ Н. Голуб (стр.2-7) Хом’як І. Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності/ І. Хом’як (стр.8-13) Семенів Н. Формування ІКТ-компетентності учнів на уроках української мови/ Н. Семенів (стр.14-18) Овдійчук Л. Василь Стус як особистість: вивчення життєпису митця на основі критичного осмислення мемуарів, листів, документів/ Л. Овдійчук (стр.19-25) Азьомов В. Поетичні пошуки національної долі у вірші Тараса Шевченка "Думка" ("Тече вода в синє море...")/ В. Азьомов (стр.26-31) Вертій О. З’ясування народних джерел творчості Михайла Коцюбинського/ О. Вертій (стр.32-36) Рудик Л. Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Рудик (стр.37-44) Луцак О. Проблема компетентісно орієнтованого підходу до розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови/ О. Луцак (стр.45-48) Полосіна Л. Контрольна робота з теми "Риторика"/ Л. Полосіна (стр.49-51) Шульга-Пасічник О. Позакласний захід. Квест "Козацькому роду нема переводу" : (за твором В. Рутківського "Джури козака Швайки") (6 клас)/ О. Шульга-Пасічник (стр.52-57) Потопляк Г. Світ української поезії/ Г. Потопляк (стр.58-60) Интересные статьи : Найти похожие
|
>4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Овдійчук Л.
Заглавие : Василь Стус як особистість: вивчення життєпису митця на основі критичного осмислення мемуарів, листів, документів
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К., 2018. - № 2. - С. 19-25 (Шифр У393107/2018/2)
Предметные рубрики: Українська література-- Методика викладання Літературознавство українське-- Персоналії фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методи навчання
Найти похожие
|
>5.
|
Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2018г.,N 5 Интересные статьи : Голуб Н. До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу : (аналітичні матеріали констатувального етапу експерименту) / Н. Голуб (стр.2-11) Овдійчук Л. Літературний портрет Олеся Гончара: особистість на тлі доби : (до 100-річчя від дня народження письменника) / Л. Овдійчук (стр.11-19) Сидоріна О. Алюзії в романі В. Підмогильного "Місто" на "Божественну комедію" Данте Аліг'єрі / О. Сидоріна (стр.19-24) Фасоля А. Інноваційні форми навчання: педагогічна майстерня / А. Фасоля (стр.24-27) Фариба І. Вивчення творчості Панаса Мирного / І. Фариба (стр.27-34) Третяк С. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова, (словосполучення, речення)" / С. Третяк (стр.34-37) Уліщенко В. Рецензія на навчальну програму спецкурсу "Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті" / В. Уліщенко (стр.37-39) Яценко Т. Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті. Програма спеціального курсу / Т. Яценко (стр.39-60) Городенська К. Культура мовлення / К. Городенська (стр.60-62) Дубиківська Л. Світ української поезії : [вірші] / Л. Дубиківська (стр.62-65) Интересные статьи : Найти похожие
|
>6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Овдійчук Л.
Заглавие : Літературний портрет Олеся Гончара: особистість на тлі доби : (до 100-річчя від дня народження письменника)
Место публикации : Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал / Інститут педагогіки НАПН України . - Київ, 2018. - № 5. - С. 11-19 (Шифр У393107/2018/5)
Предметные рубрики: Літературознавство українське-- Персоналії фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): епістолярна спадщина--мемуари--індивідуальність письменника--спадщина--листи
Найти похожие
|
>7.
|
Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 1 Интересные статьи : Савчук Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу/ Б. Савчук, І. Розман (стр.3-7) Сліпенко В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США/ В. Сліпенко (стр.8-11) Бондаренко Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі/ Н. Бондаренко, С. Косянчук (стр.12-17) Долід В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту/ В. Долід, О. Лютко (стр.17-22) Сєрих Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків/ Л. Сєрих (стр.23-27) Дивак В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей/ В. Дивак (стр.28-35) Крівцов В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти/ В. Крівцов, В. Крівцов (стр.35-42) Пустовіт Г. . Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини/ Г. Пустовіт, Я. Сивохоп (стр.42-48) Соколовська О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи/ О. Соколовська, І. Січко (стр.49-53) Заліток Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін/ Л. Заліток (стр.54-59) Папуша В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною/ В. Папуша (стр.60-63) Сушик Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини/ Н. Сушик (стр.64-70) Тищенко Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства/ Л. Тищенко (стр.70-75) Салейчук Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі/ Е. Салейчук (стр.75-79) Шульжук Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука/ Н. Шульжук (стр.80-83) Денисюк Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ Л. Денисюк, Н. Данілова (стр.84-87) Саприкіна О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект/ О. Саприкіна, М. Мазурок (стр.87-91) Овдійчук Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект/ Л. Овдійчук (стр.91-96) Міщук М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні/ М. Міщук (стр.97-101) Джаман Т. . Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Т. Джаман (стр.106-110) Ляхоцька Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання/ Л. Ляхоцька (стр.110-114) Марчук О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі/ О. Марчук (стр.115-119) Степанова О. . Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти/ О. Степанова (стр.120-123) Фіськов Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі/ Г. Фіськов, О. Палаженко (стр.124-127) Интересные статьи : Найти похожие
|
>8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Овдійчук Л.
Заглавие : Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 1. - С. 91-96 (Шифр Н14/2021/1)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Педагогічна фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міждисциплінарна інтеграція--інтеграційно-літературознавча компетентність
Найти похожие
|
|