Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Історична Волинь (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Лютко, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Бхіндер Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії/ Н. Бхіндер (стр.3-8)
Полоцька О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду/ О. Полоцька (стр.8-13)
Черній А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти/ А. Черній (стр.14-18)
Лютко О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту/ О. Лютко (стр.18-22)
Тригубець Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти/ Г. Тригубець (стр.22-26)
Гузенко О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ/ О. Гузенко, С. Марчук (стр.27-30)
Черкашина Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи/ Т. Черкашина (стр.30-33)
Шадий С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів/ С. Шадий (стр.34-36)
Власюк О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти/ О. Власюк (стр.37-39)
Гузій І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи/ І. Гузій (стр.40-42)
Живюк І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи/ І. Живюк (стр.43-45)
Козловський Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід/ Ю. Козловський (стр.46-49)
Кристопчук Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу/ Т. Кристопчук, І. Якимчук (стр.50-53)
Остапчук Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів/ Н. Остапчук, Л. Матвійчук (стр.59-62)
Петренко О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа"/ О. Петренко (стр.62-66)
Позднякова Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології/ Т. Позднякова, В. Тимчина (стр.67-75)
Поплавська Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей/ Г. Поплавська (стр.76-78)
Сидорчук Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія"/ Н. Сидорчук, І. Огорнійчук (стр.79-82)
Сушик Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків/ Н. Сушик (стр.83-86)
Тарадюк Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема/ Д. Тарадюк (стр.87-89)
Антончук О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника/ О. Антончук (стр.90-92)
Вєтрова І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови/ І. Вєтрова (стр.92-95)
Костолович Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови/ Т. Костолович (стр.95-99)
Лавренчук В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи/ В. Лавренчук (стр.100-105)
Магрламова К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії/ К. Магрламова (стр.106-109)
Мандрик Н. Передумови виникнення слов’янської писемності/ Н. Мандрик (стр.110-113)
Мушировська Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська (стр.113-118)
Крівцов В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу/ В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук (стр.119-123)
Бессараб Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови/ Н. Бессараб (стр.124-126)
Шутяк В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі/ В. Шутяк (стр.127-129)
Лисиця Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності/ Д. Лисиця (стр.130-133)
Пайкуш М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря/ М. Пайкуш (стр.133-136)
Шегеда А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах/ А. Шегеда, О. Стефанович (стр.136-141)
Пустовіт Г. . Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти/ Г. Пустовіт (стр.142-146)
Жулковський Б. Ігор Стравінський і православна церква/ Б. Жулковський (стр.147-150)
Калустьян О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво"/ О. Калустьян, М. Ковлева (стр.151-153)
Крижановська Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики/ Т. Крижановська, М. Данилюк (стр.153-157)
Музиченко Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч/ Л. Музиченко (стр.157-161)
Нарожна Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці/ Н. Нарожна (стр.162-166)
Радковська Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова (стр.166-168)
Столярчук Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень/ Б. Столярчук (стр.169-170)
Ганжа М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості/ М. Ганжа (стр.171-174)
Гатеж Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів/ Н. Гатеж (стр.175-177)
Денисенко Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури/ Н. Денисенко (стр.178-180)
Северіна Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу/ Л. Северіна (стр.180-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лютко О.
Заглавие : Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - №1. - С. 18-22 (Шифр Н14/2018/1)
Предметные рубрики: Менеджмент освіти
Економіка праці-- Мотивація праці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): партисипація--мотиви внутрішні
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів/ І. Андрощук (стр.3-7)
Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?/ І. Толмачова (стр.10-16)
Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"/ О. Кіян (стр.17-20)
Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників/ Н. Мельник (стр.21-25)
Москалець М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. Москалець, В. Швидун (стр.25-29)
Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку/ С. Толочко (стр.29-36)
Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні/ В. Дем’янюк (стр.36-39)
Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/ Т. Кристопчук (стр.40-43)
Носенко Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища/ Ю. Носенко, М. Шишкіна (стр.44-50)
Павлова Н. . Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки/ Н. Павлова (стр.50-55)
Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/ В. Савченко (стр.55-57)
Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань/ Т. Кожушкіна (стр.58-61)
Воробйова Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук/ Л. Воробйова, Т. Сергіюк (стр.62-65)
Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії/ І. Бондар (стр.66-69)
Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.70-73)
Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.74-77)
Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання/ В. Шутяк (стр.78-82)
Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі/ Г. Поплавська (стр.82-84)
Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти/ С. Литвиненко (стр.85-87)
Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти/ О. Юрчук (стр.88-92)
Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі/ С. Бухальська (стр.93-96)
Удовиченко І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації/ І. Удовиченко (стр.96-110)
Крусь О. Національне виховання як педагогічна домінанта/ О. Крусь (стр.128-131)
Мазурок І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів/ І. Мазурок, Л. Столярчук (стр.131-134)
Войтович О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки/ О. Войтович (стр.135-139)
Левчук Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку/ Я. Левчук (стр.139-142)
Семенюк Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського/ Н. Семенюк (стр.143-147)
Сінельников І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста/ І. Сінельников, Л. Остапенко (стр.148-151)
Гаоян С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ С. Гаоян (стр.151-154)
Тарчинська Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста/ Ю. Тарчинська, Ю. Дубан (стр.155-159)
Берека В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей/ В. Берека (стр.160-163)
Гавлітіна Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським/ Т. Гавлітіна (стр.163-166)
Городецька О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку/ О. Городецька (стр.166-169)
Демченко В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона/ В. Демченко (стр.169-171)
Гринькова Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку/ Н. Гринькова (стр.172-174)
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології (стр.175-179)
Ковбасюк Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського/ Т. Ковбасюк (стр.179-182)
Лютко О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи/ О. Лютко (стр.182-187)
Михасюк Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.188-192)
Павлюк В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи/ В. Павлюк (стр.193-195)
Пустовіт Г. . Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.196-199)
Шпичак І. . Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського/ І. Шпичак (стр.204-206)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лютко О.
Заглавие : Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - № 3. - С. 182-187 (Шифр Н14/2018/3)
Предметные рубрики: Педагогіка-- Персоналії
Педагогіка школи-- Система освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навички соціальні--методи педагогічні
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Долід В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко (стр.3-6)
Меняйло В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід/ В. Меняйло (стр.6-11)
Олексін Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою/ Ю. Олексін, Н. Степанов (стр.12-16)
Дольнікова Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика/ Л. Дольнікова, І. Козловська (стр.16-21)
Майданенко С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти/ С. Майданенко (стр.24-26)
Плаксін А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України/ А. Плаксін (стр.27-29)
Пугач С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування/ С. Пугач (стр.29-34)
Захарко Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика/ Н. Захарко (стр.35-38)
Зінченко В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм/ В. Зінченко (стр.39-43)
Літвінчук А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Літвінчук (стр.44-46)
Ляхова М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей/ М. Ляхова (стр.47-51)
Онищук В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти/ В. Онищук (стр.51-54)
Саприкіна О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями/ О. Саприкіна (стр.55-57)
Ставицький О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін/ О. Ставицький, Н. Регеза (стр.58-60)
Тимчина Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти/ Н. Тимчина (стр.61-65)
Харченко Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти/ Н. Харченко (стр.66-70)
Вартага О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку/ О. Вартага, Н. Берегова (стр.71-74)
Медведєв В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді/ В. Медведєв (стр.74-77)
Савуляк В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей/ В. Савуляк (стр.78-82)
Сидорчук Н. Початкова семантика поняття рефлексії/ Н. Сидорчук (стр.82-84)
Ботвінко-Ботюк О. Основні міжкультурні стилі комунікації/ О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда (стр.85-88)
Гарна С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів/ С. Гарна (стр.88-92)
Долматова М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів/ М. Долматова (стр.92-95)
Зеленська О. . До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі/ О. Зеленська (стр.95-99)
Козіцька О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі/ О. Козіцька (стр.99-103)
Мандрик Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві/ Н. Мандрик (стр.103-107)
Мартинюк А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови/ А. Мартинюк, А. Губіна (стр.107-110)
Мігірін П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації/ П. Мігірін (стр.110-114)
Озарчук І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії/ І. Озарчук (стр.114-117)
Павлюк Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи/ Н. Павлюк (стр.117-122)
Плужник А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти/ А. Плужник (стр.125-128)
Путій Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти/ Т. Путій (стр.128-132)
Тарасюк Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників/ Н. Тарасюк, А. Шикун (стр.136-138)
Безкоровайна О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів/ О. Безкоровайна (стр.139-142)
Олефір Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти/ Н. Олефір (стр.143-146)
Бухальська С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології/ С. Бухальська, Г. Сергеєва (стр.147-151)
Хмеляр І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії/ І. Хмеляр (стр.151-155)
Кириленко С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення/ С. Кириленко (стр.156-160)
Димченко С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття/ С. Димченко, Т. Петренко (стр.161-164)
Левчук Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур/ Я. Левчук (стр.164-167)
Никон О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки/ О. Никон, М. Остапчук (стр.167-170)
Цюлюпа С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини/ С. Цюлюпа, В. Барабаш (стр.171-174)
Федорець В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне/ В. Федорець (стр.175-191)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Долід В., Лютко О.
Заглавие : Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 2. - С. 3-6 (Шифр Н14/2019/2)
Предметные рубрики: Філософія суспільства
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності виживання--цінності самовираження
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 1
Интересные статьи :
Білавич Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.)/ Г. Білавич (стр.3-7)
Нагрибельний Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій/ Я. Нагрибельний (стр.8-11)
Вознюк Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти/ Л. Вознюк (стр.12-16)
Лютко О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті/ О. Лютко (стр.16-20)
Нижник О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг/ О. Нижник (стр.21-26)
Остапчук Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу/ Н. Остапчук, Н. Полюхович (стр.27-32)
Крутова Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ/ Н. Крутова (стр.32-36)
Позднякова Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології/ Т. Позднякова (стр.36-42)
Тимчина В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність/ В. Тимчина, Н. Тимчина (стр.42-46)
Колодич О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності/ О. Колодич (стр.47-50)
Смольська Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності/ Л. Смольська (стр.50-54)
Лавренчук В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи/ В. Лавренчук, М. Лавренчук (стр.55-58)
Мандрик Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства/ Н. Мандрик (стр.59-62)
Романишина Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями/ Н. Романишина, Л. Гресик (стр.63-66)
Саприкіна О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології/ О. Саприкіна (стр.66-69)
Сидоренко Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури/ Ю. Сидоренко (стр.70-73)
Джаман Т. . Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення/ Т. Джаман (стр.74-77)
Белешко Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики/ Д. Белешко (стр.78-81)
Коваль В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики/ В. Коваль, А. Несен (стр.81-84)
Чачіна Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі/ Г. Чачіна (стр.94-98)
Глінчук Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення/ Ю. Глінчук (стр.98-101)
Юзик О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики/ О. Юзик (стр.102-105)
Михасюк Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку/ Т. Михасюк (стр.110-114)
Омельчук В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського/ В. Омельчук, Н. Мартолог (стр.114-117)
Паніна Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи/ Л. Паніна (стр.118-120)
Димченко С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру/ С. Димченко, Т. Петренко (стр.121-125)
Никон О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання/ О. Никон, М. Ковлева (стр.129-132)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лютко О.
Заглавие : Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 1. - С. 16-20 (Шифр Н14/2020/1)
Предметные рубрики: Менеджмент освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація кадрів--управління людськими ресурсами
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Савчук Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу/ Б. Савчук, І. Розман (стр.3-7)
Сліпенко В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США/ В. Сліпенко (стр.8-11)
Бондаренко Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі/ Н. Бондаренко, С. Косянчук (стр.12-17)
Долід В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту/ В. Долід, О. Лютко (стр.17-22)
Сєрих Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків/ Л. Сєрих (стр.23-27)
Дивак В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей/ В. Дивак (стр.28-35)
Крівцов В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти/ В. Крівцов, В. Крівцов (стр.35-42)
Пустовіт Г. . Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини/ Г. Пустовіт, Я. Сивохоп (стр.42-48)
Соколовська О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи/ О. Соколовська, І. Січко (стр.49-53)
Заліток Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін/ Л. Заліток (стр.54-59)
Папуша В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною/ В. Папуша (стр.60-63)
Сушик Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини/ Н. Сушик (стр.64-70)
Тищенко Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства/ Л. Тищенко (стр.70-75)
Салейчук Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі/ Е. Салейчук (стр.75-79)
Шульжук Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука/ Н. Шульжук (стр.80-83)
Денисюк Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ Л. Денисюк, Н. Данілова (стр.84-87)
Саприкіна О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект/ О. Саприкіна, М. Мазурок (стр.87-91)
Овдійчук Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект/ Л. Овдійчук (стр.91-96)
Міщук М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні/ М. Міщук (стр.97-101)
Джаман Т. . Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Т. Джаман (стр.106-110)
Ляхоцька Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання/ Л. Ляхоцька (стр.110-114)
Марчук О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі/ О. Марчук (стр.115-119)
Степанова О. . Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти/ О. Степанова (стр.120-123)
Фіськов Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі/ Г. Фіськов, О. Палаженко (стр.124-127)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Долід В., Лютко О.
Заглавие : Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 1. - С. 17-22 (Шифр Н14/2021/1)
Предметные рубрики: Дошкільна освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якість освіти--фахові вимоги
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 3
Интересные статьи :
Ковалишин О. . Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки)/ О. Ковалишин (стр.9-14)
Білавич І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть/ І. Білавич (стр.14-19)
Віролайнен О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти/ О. Віролайнен (стр.20-25)
Вознюк Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти/ Л. Вознюк (стр.25-31)
Лютко О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу/ О. Лютко (стр.31-36)
Пастовенський О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем/ О. Пастовенський (стр.36-41)
Сойчук Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття/ Р. Сойчук (стр.41-48)
Соловей М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект/ М. Соловей (стр.48-53)
Федяєва В. Педагогіка в системі професійної освіти/ В. Федяєва (стр.54-59)
Бучковська О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти/ О. Бучковська, О. Веремчук (стр.60-64)
Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи (стр.65-70)
Ворон О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi/ О. Ворон (стр.70-76)
Ворон О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України/ О. Ворон, О. Ворон (стр.77-80)
Кошелева Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури/ Н. Кошелева (стр.81-85)
Коваленко В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти/ В. Коваленко (стр.86-90)
Савчук Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності/ Б. Савчук, В. Ковальчук (стр.91-95)
Гончарук С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти/ С. Гончарук, Л. Малімон (стр.96-101)
Козіцька О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей/ О. Козіцька, Н. Поліщук (стр.101-106)
Шингоф І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті/ І. Шингоф (стр.106-110)
Крутова Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики/ Н. Крутова (стр.111-115)
Бордюк В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності/ В. Бордюк, Т. Ковбасюк (стр.116-121)
Паніна Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти/ Л. Паніна, Л. Авдимирець (стр.122-126)
Шепель М. . Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів/ М. Шепель (стр.127-134)
Закопець М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти/ М. Закопець (стр.135-140)
Кармазін А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України/ А. Кармазін (стр.141-145)
Онищук В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти/ В. Онищук (стр.146-149)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лютко О.
Заглавие : Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 3. - С. 31-36 (Шифр Н14/2021/3)
Предметные рубрики: Філософія освіти --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): критерії оцінювання--види оцінювання--якість освіти
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2022г.,N 2
Интересные статьи :
Cавчук Б. Використання коучингових технік подолання опору та налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера/ Б. Cавчук, Р. Котенко, Л. Прокопів (стр.3-7)
Лютко О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту/ О. Лютко, В. Зиль (стр.8-13)
Наумчук Т. Сучасні підходи щодо підготовки керівників закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти/ Т. Наумчук (стр.13-19)
Пугач В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання/ В. Пугач (стр.20-27)
Філіпчук В. Використання онлайн-сервісу Google forms в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти/ В. Філіпчук, Н. Харченко (стр.27-37)
Абрамович Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища/ Т. Абрамович (стр.38-42)
Голубюк Ю. Розвиток емоційного інтелекту осіб з особливими освітніми потребами/ Ю. Голубюк (стр.43-47)
Демченко В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку/ В. Демченко (стр.47-51)
Папуша В. Генеза уявлень про ігрову терапію емоційно-вольової та комунікативної сфер дитини/ В. Папуша (стр.52-56)
Заводна Л. Новітні фемінітиви як відображення суспільних викликів сьогодення/ Л. Заводна, М. Мазурок (стр.57-62)
Кралюк П. Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції/ П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін (стр.62-67)
Лелюх С. Персоніфікація як основа біографічного методу в історико-педагогічній регіоналістиці: дихотомія проблеми/ С. Лелюх (стр.68-73)
Андрійчук В. . Особливості застосування технології кооперативного навчання в освітньому процесі сучасної початкової школи/ В. Андрійчук (стр.74-78)
Лунячек В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи/ В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва (стр.79-87)
Пустовіт Г. . Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики/ Г. Пустовіт (стр.88-95)
Білавич Г. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення/ Г. Білавич, Н. Салига, М. Копчук-Кашецька (стр.96-100)
Ситченко А. . Проблема патріотичного виховання в науковому дискурсі/ А. Ситченко, І. Корнієнко (стр.101-104)
Журба К. Війна як чинник впливу на смисложиттєву сферу сучасних підлітків/ К. Журба (стр.105-109)
Христенко О. Виховний потенціал історичних джерел у формуванні громадянських цінностей майбутніх лікарів/ О. Христенко (стр.110-114)
Яремович М. Ціннісні орієнтири й змістове наповнення категорій громадянської солідарності та солідаризму у професійному становленні майбутніх учителів/ М. Яремович (стр.114-118)
Шетеля Н. Засоби практичної реалізації аксіологічного підходу у сфері професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв/ Н. Шетеля (стр.119-123)
Сверлюк Я. Актуалізація художніх цінностей музичного мистецтва/ Я. Сверлюк (стр.124-128)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лютко О., Зиль В.
Заглавие : Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2022. - № 2. - С. 8-13 (Шифр Н14/2022/2)
Предметные рубрики: Педагогічні кадри
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінювальна діяльність педагога--процес оцінювання--формувальне оцінювання
Найти похожие