Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Історична Волинь (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Лютко, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Лютко, О.
    Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи [Текст] / О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 182-187

Рубрики: Педагогіка--Персоналії

   Педагогіка школи--Система освіти


фывфывфыв:
навички соціальні -- методи педагогічні
Доп.точки доступа:
Сухомлинський, В. О. \о нем\
Ліпман, М. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Лютко, О.
    Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту [Текст] / О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 18-22

Рубрики: Менеджмент освіти

   Економіка праці--Мотивація праці


фывфывфыв:
партисипація -- мотиви внутрішні
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: Н14/2020/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 1
Содержание:
Білавич, Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.) / Г. Білавич. - С.3-7
Нагрибельний, Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій / Я. Нагрибельний. - С.8-11
Вознюк, Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.12-16
Лютко, О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті / О. Лютко. - С.16-20
Нижник, О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг / О. Нижник. - С.21-26
Остапчук, Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу / Н. Остапчук, Н. Полюхович. - С.27-32
Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ / Н. Крутова. - С.32-36
Позднякова, Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології / Т. Позднякова. - С.36-42
Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність / В. Тимчина, Н. Тимчина. - С.42-46
Колодич, О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності / О. Колодич. - С.47-50
Смольська, Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності / Л. Смольська. - С.50-54
Лавренчук, В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи / В. Лавренчук, М. Лавренчук. - С.55-58
Мандрик, Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства / Н. Мандрик. - С.59-62
Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями / Н. Романишина, Л. Гресик. - С.63-66
Саприкіна, О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології / О. Саприкіна. - С.66-69
Сидоренко, Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури / Ю. Сидоренко. - С.70-73
Джаман, Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення / Т. Джаман. - С.74-77
Белешко, Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Д. Белешко. - С.78-81
Коваль, В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики / В. Коваль, А. Несен. - С.81-84
Чачіна, Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі / Г. Чачіна. - С.94-98
Глінчук, Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення / Ю. Глінчук. - С.98-101
Юзик, О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики / О. Юзик. - С.102-105
Михасюк, Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку / Т. Михасюк. - С.110-114
Омельчук, В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / В. Омельчук, Н. Мартолог. - С.114-117
Паніна, Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи / Л. Паніна. - С.118-120
Димченко, С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру / С. Димченко, Т. Петренко. - С.121-125
Никон, О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання / О. Никон, М. Ковлева. - С.129-132
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: Н14/2021/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 1
Содержание:
Савчук, Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу / Б. Савчук, І. Розман. - С.3-7
Сліпенко, В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США / В. Сліпенко. - С.8-11
Бондаренко, Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі / Н. Бондаренко, С. Косянчук. - С.12-17
Долід, В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту / В. Долід, О. Лютко. - С.17-22
Сєрих, Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків / Л. Сєрих. - С.23-27
Дивак, В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей / В. Дивак. - С.28-35
Крівцов, В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти / В. Крівцов, В. Крівцов. - С.35-42
Пустовіт, Г. Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини / Г. Пустовіт, Я. Сивохоп. - С.42-48
Соколовська, О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи / О. Соколовська, І. Січко. - С.49-53
Заліток, Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Л. Заліток. - С.54-59
Папуша, В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною / В. Папуша. - С.60-63
Сушик, Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини / Н. Сушик. - С.64-70
Тищенко, Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства / Л. Тищенко. - С.70-75
Салейчук, Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі / Е. Салейчук. - С.75-79
Шульжук, Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука / Н. Шульжук. - С.80-83
Денисюк, Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти / Л. Денисюк, Н. Данілова. - С.84-87
Саприкіна, О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект / О. Саприкіна, М. Мазурок. - С.87-91
Овдійчук, Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект / Л. Овдійчук. - С.91-96
Міщук, М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні / М. Міщук. - С.97-101
Джаман, Т. Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.106-110
Ляхоцька, Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання / Л. Ляхоцька. - С.110-114
Марчук, О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі / О. Марчук. - С.115-119
Степанова, О. Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти / О. Степанова. - С.120-123
Фіськов, Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі / Г. Фіськов, О. Палаженко. - С.124-127
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: Н14/2022/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022г. № 2
Содержание:
Cавчук, Б. Використання коучингових технік подолання опору та налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера / Б. Cавчук, Р. Котенко, Л. Прокопів. - С.3-7
Лютко, О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту / О. Лютко, В. Зиль. - С.8-13
Наумчук, Т. Сучасні підходи щодо підготовки керівників закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти / Т. Наумчук. - С.13-19
Пугач, В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання / В. Пугач. - С.20-27
Філіпчук, В. Використання онлайн-сервісу Google forms в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / В. Філіпчук, Н. Харченко. - С.27-37
Абрамович, Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища / Т. Абрамович. - С.38-42
Голубюк, Ю. Розвиток емоційного інтелекту осіб з особливими освітніми потребами / Ю. Голубюк. - С.43-47
Демченко, В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку / В. Демченко. - С.47-51
Папуша, В. Генеза уявлень про ігрову терапію емоційно-вольової та комунікативної сфер дитини / В. Папуша. - С.52-56
Заводна, Л. Новітні фемінітиви як відображення суспільних викликів сьогодення / Л. Заводна, М. Мазурок. - С.57-62
Кралюк, П. Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.62-67
Лелюх, С. Персоніфікація як основа біографічного методу в історико-педагогічній регіоналістиці: дихотомія проблеми / С. Лелюх. - С.68-73
Андрійчук, В. Особливості застосування технології кооперативного навчання в освітньому процесі сучасної початкової школи / В. Андрійчук. - С.74-78
Лунячек, В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи / В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва. - С.79-87
Пустовіт, Г. Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики / Г. Пустовіт. - С.88-95
Білавич, Г. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення / Г. Білавич, Н. Салига, М. Копчук-Кашецька. - С.96-100
Ситченко, А. Проблема патріотичного виховання в науковому дискурсі / А. Ситченко, І. Корнієнко. - С.101-104
Журба, К. Війна як чинник впливу на смисложиттєву сферу сучасних підлітків / К. Журба. - С.105-109
Христенко, О. Виховний потенціал історичних джерел у формуванні громадянських цінностей майбутніх лікарів / О. Христенко. - С.110-114
Яремович, М. Ціннісні орієнтири й змістове наповнення категорій громадянської солідарності та солідаризму у професійному становленні майбутніх учителів / М. Яремович. - С.114-118
Шетеля, Н. Засоби практичної реалізації аксіологічного підходу у сфері професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв / Н. Шетеля. - С.119-123
Сверлюк, Я. Актуалізація художніх цінностей музичного мистецтва / Я. Сверлюк. - С.124-128
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: Н14/2021/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 3
Содержание:
Ковалишин, О. Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки) / О. Ковалишин. - С.9-14
Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть / І. Білавич. - С.14-19
Віролайнен, О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-25
Вознюк, Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти / Л. Вознюк. - С.25-31
Лютко, О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу / О. Лютко. - С.31-36
Пастовенський, О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.36-41
Сойчук, Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття / Р. Сойчук. - С.41-48
Соловей, М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект / М. Соловей. - С.48-53
Федяєва, В. Педагогіка в системі професійної освіти / В. Федяєва. - С.54-59
Бучковська, О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / О. Бучковська, О. Веремчук. - С.60-64
Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. - С.65-70
Ворон, О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi / О. Ворон. - С.70-76
Ворон, О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України / О. Ворон, О. Ворон. - С.77-80
Кошелева, Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури / Н. Кошелева. - С.81-85
Коваленко, В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. Коваленко. - С.86-90
Савчук, Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності / Б. Савчук, В. Ковальчук. - С.91-95
Гончарук, С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти / С. Гончарук, Л. Малімон. - С.96-101
Козіцька, О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей / О. Козіцька, Н. Поліщук. - С.101-106
Шингоф, І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті / І. Шингоф. - С.106-110
Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики / Н. Крутова. - С.111-115
Бордюк, В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.116-121
Паніна, Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти / Л. Паніна, Л. Авдимирець. - С.122-126
Шепель, М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів / М. Шепель. - С.127-134
Закопець, М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти / М. Закопець. - С.135-140
Кармазін, А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України / А. Кармазін. - С.141-145
Онищук, В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти / В. Онищук. - С.146-149
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: Н14/2019/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 2
Содержание:
Долід, В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко. - С.3-6
Меняйло, В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід / В. Меняйло. - С.6-11
Олексін, Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою / Ю. Олексін, Н. Степанов. - С.12-16
Дольнікова, Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика / Л. Дольнікова, І. Козловська. - С.16-21
Майданенко, С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.24-26
Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України / А. Плаксін. - С.27-29
Пугач, С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування / С. Пугач. - С.29-34
Захарко, Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика / Н. Захарко. - С.35-38
Зінченко, В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм / В. Зінченко. - С.39-43
Літвінчук, А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій / А. Літвінчук. - С.44-46
Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей / М. Ляхова. - С.47-51
Онищук, В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти / В. Онищук. - С.51-54
Саприкіна, О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями / О. Саприкіна. - С.55-57
Ставицький, О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін / О. Ставицький, Н. Регеза. - С.58-60
Тимчина, Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти / Н. Тимчина. - С.61-65
Харченко, Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти / Н. Харченко. - С.66-70
Вартага, О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / О. Вартага, Н. Берегова. - С.71-74
Медведєв, В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді / В. Медведєв. - С.74-77
Савуляк, В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей / В. Савуляк. - С.78-82
Сидорчук, Н. Початкова семантика поняття рефлексії / Н. Сидорчук. - С.82-84
Ботвінко-Ботюк, О. Основні міжкультурні стилі комунікації / О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда. - С.85-88
Гарна, С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів / С. Гарна. - С.88-92
Долматова, М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів / М. Долматова. - С.92-95
Зеленська, О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі / О. Зеленська. - С.95-99
Козіцька, О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі / О. Козіцька. - С.99-103
Мандрик, Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві / Н. Мандрик. - С.103-107
Мартинюк, А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови / А. Мартинюк, А. Губіна. - С.107-110
Мігірін, П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації / П. Мігірін. - С.110-114
Озарчук, І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії / І. Озарчук. - С.114-117
Павлюк, Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи / Н. Павлюк. - С.117-122
Плужник, А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти / А. Плужник. - С.125-128
Путій, Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти / Т. Путій. - С.128-132
Тарасюк, Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк, А. Шикун. - С.136-138
Безкоровайна, О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів / О. Безкоровайна. - С.139-142
Олефір, Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Олефір. - С.143-146
Бухальська, С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології / С. Бухальська, Г. Сергеєва. - С.147-151
Хмеляр, І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії / І. Хмеляр. - С.151-155
Кириленко, С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення / С. Кириленко. - С.156-160
Димченко, С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття / С. Димченко, Т. Петренко. - С.161-164
Левчук, Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур / Я. Левчук. - С.164-167
Никон, О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки / О. Никон, М. Остапчук. - С.167-170
Цюлюпа, С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини / С. Цюлюпа, В. Барабаш. - С.171-174
Федорець, В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне / В. Федорець. - С.175-191
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: Н14/2018/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 3
Содержание:
Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7
Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16
Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25
Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29
Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36
Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39
Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43
Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50
Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55
Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57
Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61
Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65
Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73
Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77
Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82
Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84
Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87
Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92
Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96
Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110
Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131
Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134
Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139
Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142
Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147
Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151
Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154
Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159
Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163
Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169
Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171
Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179
Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182
Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187
Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192
Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195
Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199
Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2018/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 1
Содержание:
Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8
Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13
Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18
Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22
Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26
Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30
Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33
Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36
Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39
Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42
Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45
Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49
Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53
Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62
Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66
Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75
Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82
Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86
Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89
Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92
Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95
Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99
Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105
Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109
Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113
Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118
Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123
Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126
Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129
Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133
Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136
Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141
Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146
Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150
Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153
Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157
Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161
Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166
Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168
Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170
Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174
Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177
Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180
Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Долід, В.
    Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту [Текст] / В. Долід, О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 17-22

Рубрики: Дошкільна освіта

фывфывфыв:
якість освіти -- фахові вимоги
Доп.точки доступа:
Лютко, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Лютко, О.
    Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту [Текст] / О. Лютко, В. Зиль // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 8-13

Рубрики: Педагогічні кадри

фывфывфыв:
оцінювальна діяльність педагога -- процес оцінювання -- формувальне оцінювання
Доп.точки доступа:
Зиль, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Лютко, О.
    Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті [Текст] / О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 16-20

Рубрики: Менеджмент освіти

фывфывфыв:
мотивація кадрів -- управління людськими ресурсами
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Лютко, О.
    Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу [Текст] / О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 31-36

Рубрики: Філософія освіти--Україна

фывфывфыв:
критерії оцінювання -- види оцінювання -- якість освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Долід, В.
    Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю [Текст] / В. Долід, О. Лютко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 3-6

Рубрики: Філософія суспільства

фывфывфыв:
цінності виживання -- цінності самовираження
Доп.точки доступа:
Лютко, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие