Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Історична Волинь (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кіян, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів/ І. Андрощук (стр.3-7)
Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?/ І. Толмачова (стр.10-16)
Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"/ О. Кіян (стр.17-20)
Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників/ Н. Мельник (стр.21-25)
Москалець М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. Москалець, В. Швидун (стр.25-29)
Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку/ С. Толочко (стр.29-36)
Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні/ В. Дем’янюк (стр.36-39)
Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/ Т. Кристопчук (стр.40-43)
Носенко Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища/ Ю. Носенко, М. Шишкіна (стр.44-50)
Павлова Н. . Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки/ Н. Павлова (стр.50-55)
Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/ В. Савченко (стр.55-57)
Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань/ Т. Кожушкіна (стр.58-61)
Воробйова Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук/ Л. Воробйова, Т. Сергіюк (стр.62-65)
Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії/ І. Бондар (стр.66-69)
Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.70-73)
Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.74-77)
Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання/ В. Шутяк (стр.78-82)
Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі/ Г. Поплавська (стр.82-84)
Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти/ С. Литвиненко (стр.85-87)
Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти/ О. Юрчук (стр.88-92)
Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі/ С. Бухальська (стр.93-96)
Удовиченко І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації/ І. Удовиченко (стр.96-110)
Крусь О. Національне виховання як педагогічна домінанта/ О. Крусь (стр.128-131)
Мазурок І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів/ І. Мазурок, Л. Столярчук (стр.131-134)
Войтович О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки/ О. Войтович (стр.135-139)
Левчук Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку/ Я. Левчук (стр.139-142)
Семенюк Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського/ Н. Семенюк (стр.143-147)
Сінельников І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста/ І. Сінельников, Л. Остапенко (стр.148-151)
Гаоян С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ С. Гаоян (стр.151-154)
Тарчинська Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста/ Ю. Тарчинська, Ю. Дубан (стр.155-159)
Берека В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей/ В. Берека (стр.160-163)
Гавлітіна Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським/ Т. Гавлітіна (стр.163-166)
Городецька О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку/ О. Городецька (стр.166-169)
Демченко В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона/ В. Демченко (стр.169-171)
Гринькова Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку/ Н. Гринькова (стр.172-174)
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології (стр.175-179)
Ковбасюк Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського/ Т. Ковбасюк (стр.179-182)
Лютко О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи/ О. Лютко (стр.182-187)
Михасюк Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.188-192)
Павлюк В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи/ В. Павлюк (стр.193-195)
Пустовіт Г. . Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.196-199)
Шпичак І. . Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського/ І. Шпичак (стр.204-206)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіян О.
Заглавие : Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - № 3. - С. 17-20 (Шифр Н14/2018/3)
Предметные рубрики: Початкова школа
Школознавство-- Педагогічна майстерність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потенціал інноваційний--підходи наукові
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Зварич І. Булінг у закладах освіти України і США/ І. Зварич (стр.3-7)
Савчук Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі/ Б. Савчук, Г. Білавич (стр.7-11)
Багрій М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України/ М. Багрій (стр.11-14)
Бондарець М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.)/ М. Бондарець (стр.15-19)
Шеретюк Р. . Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.)/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.19-22)
Безена І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті/ І. Безена (стр.23-28)
Бойчук Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області)/ Н. Бойчук (стр.29-33)
Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи/ Ю. Завалевський (стр.33-37)
Лунячек В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти/ В. Лунячек (стр.37-45)
Мельник Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект/ Н. Мельник (стр.45-50)
Мищишин І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників/ І. Мищишин, Ю. Дмитрів (стр.51-54)
Бондаренко Н. Україна під «новою парасолькою грамотності»/ Н. Бондаренко (стр.55-59)
Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти/ С. Майданенко (стр.59-63)
Сологуб О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів/ О. Сологуб (стр.63-67)
Войтовська О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії/ О. Войтовська (стр.68-71)
Олефір Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. Олефір (стр.72-75)
Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності/ Д. Романовська (стр.75-80)
Сидорук І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників/ І. Сидорук (стр.80-83)
Ступак О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства/ О. Ступак (стр.83-87)
Вербицька Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови/ Х. Вербицька (стр.88-91)
Корнієнко І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі/ І. Корнієнко (стр.91-94)
Косінова О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини/ О. Косінова (стр.95-98)
Сокол М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови/ М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін (стр.102-106)
Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ В. Донець (стр.107-112)
Цюняк О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності/ О. Цюняк (стр.112-116)
Рибалко А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури/ А. Рибалко, О. Рибалко (стр.117-122)
Войтович О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту/ О. Войтович, М. Костолович (стр.123-126)
Толочко С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери/ С. Толочко, А. Шкодин (стр.127-132)
Пугач В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці/ В. Пугач (стр.132-137)
Удовиченко І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти/ І. Удовиченко (стр.137-140)
Гавлітіна Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі/ Т. Гавлітіна (стр.141-145)
Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка/ О. Кіян (стр.145-150)
Кириленко С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти/ С. Кириленко (стр.150-153)
Пустовіт Г. . Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти/ Г. Пустовіт (стр.154-160)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку/ Н. Сушик (стр.161-167)
Цимбалюк І. . Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти/ І. Цимбалюк (стр.168-171)
Дем’янюк О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі/ О. Дем’янюк (стр.172-175)
Фарина Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти/ Н. Фарина, Т. Тимошенко (стр.176-179)
Галатюк М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.180-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіян О.
Заглавие : Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 2. - С. 145-150 (Шифр Н14/2020/2)
Предметные рубрики: Виховання моральне
Виховання духовне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психолого-педгогічна теорія--вікові особливості--духовна культура
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Пустовіт Г. . Володимир Вернадський і сучасність/ Г. Пустовіт (стр.3-10)
Мельник Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів/ Н. Мельник (стр.11-15)
Ілійчук Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації/ Л. Ілійчук (стр.16-19)
Віролайнен О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти/ О. Віролайнен (стр.20-23)
Іванюк І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень/ І. Іванюк (стр.24-30)
Кінах Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва/ Н. Кінах (стр.30-36)
Рисинець Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності/ Н. Рисинець (стр.37-43)
Сологуб О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб/ О. Сологуб (стр.44-49)
Вернидуб О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад/ О. Вернидуб (стр.50-54)
Дубровіна І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика/ І. Дубровіна (стр.55-62)
Ковбасюк Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності/ Т. Ковбасюк (стр.62-68)
Ковригіна Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти/ Л. Ковригіна (стр.69-74)
Третяк О. . Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі/ О. Третяк (стр.75-80)
Барабаш С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов/ С. Барабаш (стр.81-86)
Лавренчук В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі/ В. Лавренчук (стр.87-91)
Мушировська Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія»/ Н. Мушировська (стр.91-98)
Гон М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення/ М. Гон (стр.99-104)
Давидюк Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні»/ Р. Давидюк, В. Данильчук (стр.105-109)
Генсіцька-Антонюк Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння/ Н. Генсіцька-Антонюк (стр.110-113)
Гнепа О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи/ О. Гнепа (стр.114-118)
Демченко В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів/ В. Демченко (стр.119-123)
Гребінь С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти/ С. Гребінь (стр.124-128)
Черній А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі/ А. Черній (стр.129-134)
Кіян О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти/ О. Кіян (стр.134-140)
Мосякова І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника/ І. Мосякова (стр.141-145)
Щербина В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського/ В. Щербина, О. Чабан (стр.146-151)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіян О.
Заглавие : Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 4. - С. 134-140 (Шифр Н14/2021/4)
Предметные рубрики: Виховна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): орієнтир життя--соціальна взаємодія--педагогічна система
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2023г.,N 1
Интересные статьи :
Іваницька О. . Науково-освітня співпраця Європейського союзу та України/ О. Іваницька (стр.3-8)
Лунячек В. Оцінювання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах диверсифікації освітніх послуг/ В. Лунячек (стр.9-17)
Креативна особистість як педагогічна проблема у фаховій передвищій освіті (стр.19-22)
Крутова Н. Технологія Case-study у продуктивному навчанні математики в Новій українській школі/ Н. Крутова (стр.27-32)
Семеній Н. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу/ Н. Семеній, В. Овсієнко (стр.33-38)
Герасименко Л. . Психологічні особливості комунікативної компетентності у структурі навчальної діяльності студентів-медиків/ Л. Герасименко, Д. Музиченко (стр.39-43)
Лемак О. Внесок Василя Пачовського у розвиток літературної казки на Закарпатті (20-30 роки ХХ століття)/ О. Лемак (стр.44-48)
Хмеляр І. Особливості викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання/ І. Хмеляр, Л. Кушнір, Г. Нестерук (стр.49-55)
Маліновська Н. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у просторі дитячої книги/ Н. Маліновська (стр.56-60)
Білавич Г. Благодійність як ключова християнська цінність у професійній діяльності українських юристів/ Г. Білавич, Н. Мукан (стр.61-67)
Гавлітіна Т. Програма національного виховання у закладах освіти Рівненщини на 2020–2025 роки: виховні орієнтири/ Т. Гавлітіна, Н. Мінакова (стр.68-76)
Давидюк Н. Вивчення освітніх потреб і запитів педагогічних працівників із питань виховання учнів та організації позашкільної освіти в умовах воєнного стану/ Н. Давидюк (стр.77-81)
Дзюбишина Н. Сучасні підходи щодо вивчення музейної педагогіки у закладах вищої освіти/ Н. Дзюбишина (стр.81-86)
Кіян О. Формування національної ідентичності учнівської молоді як умови консолідації українського суспільства в реаліях сьогодення/ О. Кіян (стр.86-92)
Буцяк В. Змістовно-функціональні аспекти аналізу поліфонічних творів у фортепіанному класі мистецького закладу вищої освіти/ В. Буцяк, Н. Турко (стр.93-97)
Столярчук Б. Історія кафедри музичного фольклору Рівненського державного гуманітарного університету та її роль у відродженні української культури/ Б. Столярчук (стр.97-101)
Мазур Д. Діагностичний інструментарій розвитку професійної рефлексії майбутніх керівників інструментальних колективів/ Д. Мазур (стр.102-106)
Филипчук М. Навчально-виховна та творча робота в аматорському естрадному оркестрі/ М. Филипчук (стр.107-110)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кіян О.
Заглавие : Формування національної ідентичності учнівської молоді як умови консолідації українського суспільства в реаліях сьогодення
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2023. - № 1. - С. 86-92 (Шифр Н14/2023/1)
Предметные рубрики: Виховання патріотичне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національні цінності--російська агресія--загрози--виклики
Найти похожие