Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Документи про Рівненщину (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гладун, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Андрощук І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти/ І. Андрощук (стр.3-6)
Загородня А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі/ А. Загородня (стр.7-10)
Надєждіна І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть/ І. Надєждіна (стр.10-13)
Лунячек В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова/ В. Лунячек (стр.14-23)
Литвиненко Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ/ Г. Литвиненко (стр.22-24)
Черніговець Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти/ Т. Черніговець (стр.25-29)
Івашньова С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби/ С. Івашньова (стр.29-34)
Фаєвська А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи/ А. Фаєвська (стр.35-38)
Герасименко Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти/ Л. Герасименко (стр.39-42)
Кос М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу/ М. Кос (стр.42-45)
Крутова Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів/ Н. Крутова (стр.46-50)
Стернік В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання/ В. Стернік, О. Бурачик (стр.51-53)
Сушик Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти/ Н. Сушик (стр.53-56)
Пайкуш М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря/ М. Пайкуш (стр.56-60)
Таборовець Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами/ Л. Таборовець (стр.61-63)
Шидловський А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей/ А. Шидловський (стр.63-66)
Шмирук Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення/ Н. Шмирук (стр.66-70)
Бляшевська А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях/ А. Бляшевська (стр.71-74)
Васильченко Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища/ Л. Васильченко (стр.75-78)
Мойсеенко І. . Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра/ І. Мойсеенко (стр.79-81)
Яценюк Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами/ Л. Яценюк (стр.82-84)
Березовська Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників/ Л. Березовська (стр.85-87)
Савицька А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз/ А. Савицька (стр.88-90)
Мосійчук І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів/ І. Б. Мосійчук (стр.94-97)
Озарчук І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії/ І. Озарчук (стр.97-100)
Шацька Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи/ Н. Шацька (стр.100-104)
Герасименко О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть/ О. Герасименко (стр.105-109)
Гладун В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу/ В. Гладун (стр.109-114)
Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.115-118)
Кирилецька Г. Тестова перевірка знань із математики/ Г. Кирилецька (стр.119-122)
Козяр М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР/ М. Козяр (стр.122-126)
Боровець О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи/ О. Боровець (стр.127-129)
Муляр Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи/ Н. Муляр (стр.130-133)
Онищук І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.133-136)
Лисиця Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах/ Д. Лисиця (стр.137-140)
Удовиченко І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності/ І. Удовиченко (стр.140-143)
Кирильчук Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання/ Ю. Кирильчук (стр.144-146)
Ковальчук І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання/ І. Ковальчук (стр.147-150)
Якухно І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти/ І. Якухно (стр.151-154)
Шумська О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності/ О. Шумська (стр.154-156)
Шинкаренко В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти/ В. Шинкаренко (стр.156-159)
Крижановська Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи/ Т. Крижановська (стр.160-163)
Радковська Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи/ Л. Радковська (стр.164-166)
Столярчук Б. Штрихи до творчого портрета/ Б. Столярчук
Столярчук Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта/ Б. Столярчук (стр.167-171)
Одробінський Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору/ Ю. Одробінський (стр.171-175)
Федорець В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога/ В. Федорець (стр.176-190)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гладун В.
Заглавие : Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - № 2. - С. 109-114 (Шифр Н14/2018/2)
Предметные рубрики: Історія України-- Методика викладання
Ігри дидактичні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація--ігри педагогічні
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Іванов С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов (стр.3-6)
Парфенюк О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти/ О. Парфенюк (стр.7-12)
Глінчук Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей/ Ю. Глінчук (стр.13-16)
Шегеда А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань/ А. Шегеда (стр.16-20)
Гладун В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання/ В. Гладун (стр.21-25)
Каськів М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва (стр.25-28)
Ковтун О. . Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу/ О. Ковтун (стр.29-33)
Крутова Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників/ Н. Крутова (стр.34-36)
Лукащук М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника/ М. Лукащук, В. Лукащук (стр.37-41)
Надворняк Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування/ Я. Надворняк (стр.42-44)
Остапчук Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти/ Н. Остапчук (стр.4548)
Позднякова Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології/ Т. Позднякова, В. Тимчина (стр.49-54)
Четверикова Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Четверикова, О. Клехо (стр.55-59)
Безкоровайна О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів/ О. Безкоровайна (стр.60-63)
Кочубей А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти/ А. Кочубей (стр.63-65)
Пліско Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні/ Є. Пліско (стр.66-70)
Прокопчук В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки/ В. Прокопчук (стр.70-75)
Шестопал І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти/ І. Шестопал (стр.76-79)
Груба Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах/ Т. Груба (стр.80-83)
Криницька О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної/ О. Криницька (стр.84-89)
Мандрик Н. Київська Русь в історії лінгвославістики/ Н. Мандрик (стр.89-92)
Мороз Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів/ Л. Мороз, В. Ковалюк (стр.92-94)
Тарасюк Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні/ Н. Тарасюк (стр.95-97)
Цуркан М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку/ М. Цуркан (стр.97-102)
Шевчук Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові/ Т. Шевчук (стр.102-106)
Корінчук Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики/ Н. Корінчук (стр.107-110)
Крівцов В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти/ В. Крівцов (стр.110-114)
Сяська Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики/ Н. Сяська, О. Ярова (стр.114-117)
Іванова Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи/ Л. Іванова (стр.118-122)
Ткачук О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань/ О. Ткачук (стр.122-126)
Козловський Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу/ Ю. Козловський (стр.127-131)
Павлова Н. . Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики/ Н. Павлова, Н. Гнедко (стр.131-135)
Пустовіт Г. . Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти/ Г. Пустовіт, О. Петренко (стр.136-145)
Шинкаренко В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників/ В. Шинкаренко (стр.148-150)
Шупарська А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей/ А. Шупарська (стр.151-154)
Цізі В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти/ В. Цізі (стр.155-157)
Даюк Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності/ Ж. Даюк (стр.161-163)
Дзвінка Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини/ Р. Дзвінка (стр.164-167)
Димченко С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності/ С. Димченко (стр.168-171)
Заходякін О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності/ О. Заходякін, Н. Цюлюпа (стр.179-181)
Карпук Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження/ Т. Карпук (стр.182-185)
Рокіщук І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера/ І. Рокіщук (стр.185-188)
Сокаль В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку/ В. Сокаль (стр.189-192)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гладун В.
Заглавие : Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 1. - С. 21-25 (Шифр Н14/2019/1)
Предметные рубрики: Виховання громадянське
Навчання профільне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мережеві технології--віртуальні освітні спільноти
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Осіпчук Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки)/ Н. Осіпчук (стр.3-7)
Очеретяний А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті/ А. Очеретяний (стр.7-10)
Поліщук І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк/ І. Поліщук (стр.11-15)
Шеретюк Р. . Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.15-19)
Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини/ М. Юзик (стр.19-24)
Лунячек В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності/ В. Лунячек, Н. Рубан (стр.25-33)
Саприкіна Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми/ Н. Саприкіна (стр.33-37)
Дивак В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти/ В. Дивак (стр.38-41)
Козяр М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти/ М. Козяр, О. Парфенюк (стр.42-46)
Корольчук В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору/ В. Корольчук (стр.46-51)
Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки/ О. Овчарук (стр.52-55)
Сороко Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти/ Н. Сороко (стр.55-60)
Тимчина Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Н. Тимчина (стр.60-64)
Штрімайтіс О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу/ О. Штрімайтіс (стр.65-68)
Якимчук І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект/ І. Якимчук (стр.69-73)
Яцишин А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії/ А. Яцишин (стр.74-79)
Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу/ Л. Коврігіна (стр.80-84)
Нелін Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд/ Є. Нелін (стр.85-88)
Співак Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти/ Я. Співак (стр.88-91)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному»/ Н. Сушик (стр.91-95)
Заводна Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті/ Л. Заводна (стр.96-100)
Озарчук І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії/ І. Озарчук (стр.100-103)
Сердюк Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання/ Т. Сердюк (стр.104-107)
Михасюк Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.108-111)
Онищук І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності/ І. Онищук (стр.112-115)
Гребінь С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів/ С. Гребінь, І. Варламова (стр.116-118)
Клочко О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ О. Клочко (стр.119-124)
Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії/ Л. Лейбик (стр.125-129)
Березівська Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи/ Л. Березівська (стр.130-133)
Бухальська С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти/ С. Бухальська (стр.134-137)
Ворон О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo/ О. Ворон (стр.138-141)
Галатюк Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня/ Т. Галатюк, Ю. Галатюк (стр.142-145)
Гладун В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності/ В. Гладун (стр.145-149)
Ковбасюк Т. Моральні цінності сучасного виховання/ Т. Ковбасюк (стр.149-153)
Кропочева Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання/ Н. Кропочева (стр.153-158)
Лавренчук В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ В. Лавренчук (стр.158-161)
Павлова О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського/ О. Павлова (стр.161-163)
Харченко Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя/ Н. Харченко (стр.164-166)
Гнепа О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу/ О. Гнепа (стр.167-170)
Даюк Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України/ Ж. Даюк (стр.170-173)
Димченко С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна/ С. Димченко (стр.173-177)
Муайяд А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ А. Муайяд (стр.178-181)
Прокопчук В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні/ В. Прокопчук (стр.181-185)
Фіськов Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі/ Г. Фіськов (стр.189-191)
Галатюк М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.192-195)
Федорець В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури/ В. Федорець (стр.195-199)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гладун В.
Заглавие : Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 4. - С. 145-149 (Шифр Н14/2019/4)
Предметные рубрики: Виховання громадянське
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): учнівський менеджмент--процес формування
Найти похожие