Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Галатюк, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Осіпчук Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть/ Н. Осіпчук (стр.3-6)
Вольянська С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства/ С. Вольянська, А. Остапенко (стр.7-10)
Желюк О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти/ О. Желюк (стр.10-13)
Иванов Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления/ Ю. Иванов (стр.13-15)
Кочубей А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування/ А. Кочубей, А. Нагорна (стр.16-18)
Кречик А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти/ А. Кречик, Ю. Олексін (стр.19-22)
Курінна Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя/ Т. Курінна, Ю. Присяжнюк (стр.22-25)
Левицкая А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами/ А. Левицкая (стр.25-27)
Сущик Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти/ Н. Сущик, Н. Оксентюк (стр.30-33)
Турчик І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти/ І. Турчик (стр.33-37)
Ястребова В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти/ В. Ястребова, Т. Бабко (стр.38-41)
Андрос М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання/ М. Андрос (стр.42-45)
Берека В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів/ В. Берека (стр.46-49)
Біферт Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту/ Н. Біферт (стр.49-52)
Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища (стр.52-56)
Бухальська С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури/ С. Бухальська (стр.56-59)
Ляхоцька Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти/ Л. Ляхоцька (стр.60-62)
Похильчук І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин"/ І. Похильчук (стр.63-66)
Сорока В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр"/ В. Сорока (стр.67-75)
Хмеляр І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання/ І. Хмеляр (стр.75-79)
Березюк Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. Березюк (стр.80-84)
Луцик Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки/ Г. Луцик (стр.84-87)
Нечипорук Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема/ Л. Нечипорук (стр.87-90)
Павелків К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету/ К. Павелків (стр.91-95)
Петрівський Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови/ Я. Петрівський (стр.96-99)
Тарасюк Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників/ Н. Тарасюк (стр.100-102)
Грицик Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти/ Т. Грицик (стр.103-106)
Дмитренко Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі/ Н. Дмитренко (стр.107-111)
Тарабасова Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти/ Л. Тарабасова (стр.111-114)
Корж Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки/ Г. Корж (стр.115-119)
Ковбасюк Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості/ Т. Ковбасюк (стр.120-123)
Сокаль В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності/ В. Сокаль (стр.123-126)
Шинкаренко В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості"/ В. Шинкаренко (стр.127-129)
Якимчук М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу/ М. Якимчук (стр.129-135)
Безкоровайна Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл/ Б. Безкоровайна (стр.136-139)
Безкоровайна О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського/ О. Безкоровайна (стр.139-141)
Цізі В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах/ В. Цізі (стр.142-144)
Гурич І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності/ І. Гурич (стр.144-146)
Даюк Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису/ Ж. Даюк (стр.147-149)
Димченко С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури/ С. Димченко (стр.149-152)
Закопець Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи/ Л. Закопець (стр.152-154)
Комісарова О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні/ О. Комісарова (стр.154-157)
Остапенко Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу/ Л. Остапенко (стр.157-160)
Остасюк З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування/ З. Остасюк, В. Рокош (стр.161-163)
Пастушок Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів/ Т. Пастушок (стр.163-166)
Перловська А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва/ А. Перловська (стр.166-168)
Регуліч І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес/ І. Регуліч (стр.169-171)
Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина"/ Б. Столярчук (стр.171-175)
Багорка А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет"/ А. Багорка (стр.176-180)
Галатюк М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.181-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галатюк М.
Заглавие : Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - № 4. - С. 181-183 (Шифр Н14/2018/4)
Предметные рубрики: Виховання фізичне
Навчання особистісно орієнтоване
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): групи цінностей--підготовка професійна
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Осіпчук Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки)/ Н. Осіпчук (стр.3-7)
Очеретяний А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті/ А. Очеретяний (стр.7-10)
Поліщук І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк/ І. Поліщук (стр.11-15)
Шеретюк Р. . Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.15-19)
Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини/ М. Юзик (стр.19-24)
Лунячек В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності/ В. Лунячек, Н. Рубан (стр.25-33)
Саприкіна Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми/ Н. Саприкіна (стр.33-37)
Дивак В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти/ В. Дивак (стр.38-41)
Козяр М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти/ М. Козяр, О. Парфенюк (стр.42-46)
Корольчук В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору/ В. Корольчук (стр.46-51)
Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки/ О. Овчарук (стр.52-55)
Сороко Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти/ Н. Сороко (стр.55-60)
Тимчина Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Н. Тимчина (стр.60-64)
Штрімайтіс О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу/ О. Штрімайтіс (стр.65-68)
Якимчук І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект/ І. Якимчук (стр.69-73)
Яцишин А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії/ А. Яцишин (стр.74-79)
Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу/ Л. Коврігіна (стр.80-84)
Нелін Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд/ Є. Нелін (стр.85-88)
Співак Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти/ Я. Співак (стр.88-91)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному»/ Н. Сушик (стр.91-95)
Заводна Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті/ Л. Заводна (стр.96-100)
Озарчук І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії/ І. Озарчук (стр.100-103)
Сердюк Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання/ Т. Сердюк (стр.104-107)
Михасюк Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.108-111)
Онищук І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності/ І. Онищук (стр.112-115)
Гребінь С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів/ С. Гребінь, І. Варламова (стр.116-118)
Клочко О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ О. Клочко (стр.119-124)
Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії/ Л. Лейбик (стр.125-129)
Березівська Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи/ Л. Березівська (стр.130-133)
Бухальська С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти/ С. Бухальська (стр.134-137)
Ворон О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo/ О. Ворон (стр.138-141)
Галатюк Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня/ Т. Галатюк, Ю. Галатюк (стр.142-145)
Гладун В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності/ В. Гладун (стр.145-149)
Ковбасюк Т. Моральні цінності сучасного виховання/ Т. Ковбасюк (стр.149-153)
Кропочева Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання/ Н. Кропочева (стр.153-158)
Лавренчук В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ В. Лавренчук (стр.158-161)
Павлова О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського/ О. Павлова (стр.161-163)
Харченко Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя/ Н. Харченко (стр.164-166)
Гнепа О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу/ О. Гнепа (стр.167-170)
Даюк Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України/ Ж. Даюк (стр.170-173)
Димченко С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна/ С. Димченко (стр.173-177)
Муайяд А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ А. Муайяд (стр.178-181)
Прокопчук В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні/ В. Прокопчук (стр.181-185)
Фіськов Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі/ Г. Фіськов (стр.189-191)
Галатюк М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.192-195)
Федорець В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури/ В. Федорець (стр.195-199)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галатюк М.
Заглавие : Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 4. - С. 192-195 (Шифр Н14/2019/4)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Педагогічна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--здоров’я студентів--спорт
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Зварич І. Булінг у закладах освіти України і США/ І. Зварич (стр.3-7)
Савчук Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі/ Б. Савчук, Г. Білавич (стр.7-11)
Багрій М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України/ М. Багрій (стр.11-14)
Бондарець М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.)/ М. Бондарець (стр.15-19)
Шеретюк Р. . Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.)/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.19-22)
Безена І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті/ І. Безена (стр.23-28)
Бойчук Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області)/ Н. Бойчук (стр.29-33)
Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи/ Ю. Завалевський (стр.33-37)
Лунячек В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти/ В. Лунячек (стр.37-45)
Мельник Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект/ Н. Мельник (стр.45-50)
Мищишин І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників/ І. Мищишин, Ю. Дмитрів (стр.51-54)
Бондаренко Н. Україна під «новою парасолькою грамотності»/ Н. Бондаренко (стр.55-59)
Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти/ С. Майданенко (стр.59-63)
Сологуб О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів/ О. Сологуб (стр.63-67)
Войтовська О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії/ О. Войтовська (стр.68-71)
Олефір Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. Олефір (стр.72-75)
Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності/ Д. Романовська (стр.75-80)
Сидорук І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників/ І. Сидорук (стр.80-83)
Ступак О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства/ О. Ступак (стр.83-87)
Вербицька Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови/ Х. Вербицька (стр.88-91)
Корнієнко І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі/ І. Корнієнко (стр.91-94)
Косінова О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини/ О. Косінова (стр.95-98)
Сокол М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови/ М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін (стр.102-106)
Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ В. Донець (стр.107-112)
Цюняк О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності/ О. Цюняк (стр.112-116)
Рибалко А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури/ А. Рибалко, О. Рибалко (стр.117-122)
Войтович О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту/ О. Войтович, М. Костолович (стр.123-126)
Толочко С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери/ С. Толочко, А. Шкодин (стр.127-132)
Пугач В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці/ В. Пугач (стр.132-137)
Удовиченко І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти/ І. Удовиченко (стр.137-140)
Гавлітіна Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі/ Т. Гавлітіна (стр.141-145)
Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка/ О. Кіян (стр.145-150)
Кириленко С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти/ С. Кириленко (стр.150-153)
Пустовіт Г. . Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти/ Г. Пустовіт (стр.154-160)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку/ Н. Сушик (стр.161-167)
Цимбалюк І. . Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти/ І. Цимбалюк (стр.168-171)
Дем’янюк О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі/ О. Дем’янюк (стр.172-175)
Фарина Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти/ Н. Фарина, Т. Тимошенко (стр.176-179)
Галатюк М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.180-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галатюк М.
Заглавие : Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 2. - С. 180-183 (Шифр Н14/2020/2)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Педагогічна
Соціологія спорту
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спортивна підготовка--викладач-тренер
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галатюк М., Галатюк Ю.
Заглавие : Формування методологічної культури учнів з фізики у процесі творчої пізнавальної діяльності
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 4. - С. 83-86 (Шифр Н14/2020/4)
Предметные рубрики: Фізика-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічне проєктування--навчальне спостереження
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Фізика та астрономія в рідній школі -2022г.,N 1
Интересные статьи :
Остапчук М. Методика вивчення електронного струму в рідинах/ М. Остапчук (стр.2-6)
Цюпа А. Фізика річкового судна: компаси/ А. Цюпа, О. Матвійчук (стр.7-9)
Цюпа А. Фізика річкового судна: навігаційні пристрої/ А. Цюпа, О. Матвійчук (стр.10-12)
Ніжник О. Роль фізичної освіти в забезпеченні надійності людського фактора/ О. Ніжник, К. Алексєєва (стр.13-19)
Мирошніченко Ю. Практична робота з астрономії на тему: "Дослідження магнітного поля землі через мережу "Інтернет""/ Ю. Мирошніченко (стр.20-27)
Урсул К. Методи окомірного оцінювання блиску змінних зір/ К. Урсул, О. Кириленко (стр.28-31)
Мислінчук В. Визначення кутового діаметра місяця за допомогою саморобного обладнання/ В. Мислінчук, І. Семещук, О. Лебедь (стр.31-34)
Галатюк Ю. Розв'язання задач з динаміки у школі: методологічний аспект/ Ю. Галатюк, Т. Галатюк, М. Галатюк (стр.35-39)
Наумчик П. Використання інформаційних технологій під час виконання лабораторних робіт/ П. Наумчик (стр.40-42)
Миколі Івановичу Шуту - 80! (стр.43-44)
Кух А. Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах STEM-освіти/ А. Кух (стр.45-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галатюк Ю., Галатюк Т., Галатюк М.
Заглавие : Розв'язання задач з динаміки у школі: методологічний аспект
Место публикации : Фізика та астрономія в рідній школі. - Київ, 2022. - № 1. - С. 35-39 (Шифр Ф063917/2022/1)
Предметные рубрики: Фізика-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): роз'язання фізичних задач--теоретичні задачі--векторно-координаційний метод--векторно-геометричний метод
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2024г.,N 1
Интересные статьи :
Лунячек В. Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти США і Канади/ В. Лунячек, Л. Ігнатенко (стр.3-11)
Бондар В. . Підприємницька компетентність керівника закладу загальної середньої освіти: аспекти змістової характеристики/ В. Бондар (стр.12-17)
Мельник Н. Сучасне навчальне заняття у контексті нової української школи/ Н. Мельник, Н. Любченко (стр.17-22)
Радкевич М. Використання національної онлайн-платформи «Дія.Освіта» у процесі підготовки здобувачів освіти фахових педагогічних коледжів/ М. Радкевич, Л. Константкевич, Л. Боремчук (стр.23-28)
Стрільчик Г. Нова українська школа у вимірі інноваційних освітніх практик/ Г. Стрільчик (стр.28-33)
Бухальська С. Компетентнісно зорієнтовані завдання у процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу в закладах медичної (фармацевтичної) освіти/ С. Бухальська (стр.34-40)
Бровченко А. Неперервна дизайн-освіта як наукова та навчально-методична проблема/ А. Бровченко (стр.40-44)
Новицька М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання біології у фармацевтичному коледжі/ М. Новицька, І. Стельмах (стр.45-50)
Духовно-моральне виховання учнівської молоді як умова сталого розвитку особистості (стр.51-55)
Галатюк М. Педагогічна культура вчителя в контексті новітньої парадигми освіти/ М. Галатюк, Ю. Галатюк (стр.55-60)
Пріма Р. Виховання соціальної зрілості особистості у науковому дискурсі/ Р. Пріма, Д. Пріма (стр.60-64)
Щедріна М. Духовність та професійне становлення майбутнього педагога-організатора закладу загальної середньої освіти: інтеграція цінностей в освітній процес/ М. Щедріна (стр.64-69)
Столярчук Б. Документування фольклорної інформації: мережеві ресурси для збереження культурної спадщини/ Б. Столярчук, М. Остапчук-Будз (стр.70-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Галатюк М., Галатюк Ю.
Заглавие : Педагогічна культура вчителя в контексті новітньої парадигми освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2024. - № 1. - С. 55-60 (Шифр Н14/2024/1)
Предметные рубрики: Школознавство-- Педагогічна майстерність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): досвід--фахівець--фізичне виховання
Найти похожие