Поисковый запрос: (<.>A=Гавриш, О.$<.>) |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Заглавие журнала :Новое время -2018г.,N 17 Интересные статьи : Новопрудский С. По воле срока/ С. Новопрудский (стр.7) Корба Г. Умные, но непрактичные/ Г. Корба (стр.18-21) Гавриш О. Заряженные на успех/ О. Гавриш, О. Шульга (стр.26-28) Яковина И. Владимир Виссарионович/ И. Яковина (стр.34-39) Верстюк И. По Вашингтонскому счету/ И. Верстюк (стр.44-47) Шама О. Забытый геноцид/ О. Шама (стр.60-64) Интересные статьи : Найти похожие
|
>2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш О., Шульга О.
Заглавие : Заряженные на успех
Место публикации : Новое время. - К., 2018. - №17. - С. 26-28 (Шифр Н407829/2018/17)
Предметные рубрики: Автомобілі-- Електромобілі Географич. рубрики: Україна фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ринок електромобілів
Найти похожие
|
>3.
|
ЗаглавиеЕкономіка менеджмент бізнес -2018г.,N 3 Интересные статьи : Гудзь О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій/ О. Є. Гудзь (стр.4-13) Стецюк П. А. Методичний інструментарій оційнки ефективності оборотних активів підприємства/ П. А. Стецюк (стр.13-20) Прокопенко Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств/ Н. С. Прокопенко, О. В. Коваленко (стр.20-27) Дергачова В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління/ В. В. Дергачова, Я. О. Колешня (стр.27-35) Сьомкіна Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур/ Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань (стр.35-42) Гусєва О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства/ О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова (стр.42-52) Ольхова І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства/ І. О. Ольхова (стр.52-58) Гудзь О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств/ О. Є. Гудзь, В. В. Щербина (стр.58-65) Дименко Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій/ Р. А. Дименко, О. В. Литвинова (стр.65-73) Легомінова С. В. NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства/ С. В. Легомінова (стр.73-79) Капелюшина Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами/ Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська (стр.79-87) Воскобоєва О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства/ О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко (стр.87-93) Вороненко І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook/ І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. Клименко (стр.93-103) Труш М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації/ М. С. Труш (стр.103-110) Гавриш О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством/ О. М. Гавриш (стр.110-118) Маковецька І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством/ І. М. Маковецька (стр.118-123) Интересные статьи : Найти похожие
|
>4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш О. М.
Заглавие : Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством
Место публикации : Економіка менеджмент бізнес. - Київ, 2018. - № 3. - С. 110-118 (Шифр Е967532/2018/3)
Предметные рубрики: Економіка підприємств Управління підприємством фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): прибуток--антикризове управління
Найти похожие
|
>5.
|
Заглавие журнала :АгроСвіт -2019г.,N 7 Интересные статьи : Грінчук Ю. Програми підвищення конкурентоспроможності у системі стратегічного управління організаціями/ Ю. Грінчук (стр.3-10) Антохов А. Стратегічні передумови розвитку економічної системи Карпатського регіону/ А. Антохов (стр.10-17) Ковальчук С. Я. Екологічна складова економічного зростання / С. Я. Ковальчук (стр.17-26) Леньохін О. В. Теоретичне узагальнення змісту економічної безпеки держави в сучасних умовах глобалізації світового економічного простору/ О. В. Леньохін, С. В. Северина (стр.26-32) Пронкіна Л. І. Сучасні проблеми конкурентоспроможності держави/ Л. І. Пронкіна, О. М. Гавриш (стр.32-37) Котковський В. Набір критеріїв для маркетингового визначення придатності фінансвоих активів банку для сек’юритизації/ В. Котковський (стр.42-49) Гальчинська Ю. Стимулювання розвитку ринку відновлюваної енергетики в Україні за допомогою зеленого тарифу/ Ю. Гальчинська (стр.49-55) Дергалюк О. М. Управління економічним потенціалом підприємств торгівлі сільськогосподарською технікою/ О. М. Дергалюк (стр.60-65) Салюта В. А. Запровадження кращих європейських практик становлення та розвитку територіальних громад в Україні/ В. А. Салюта (стр.63-71) Фомічов М. В. Ефективність зрошування в аграрних підприємствах України/ М. В. Фомічов (стр.71-78) Интересные статьи : Найти похожие
|
>6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Пронкіна Л. І., Гавриш О. М.
Заглавие : Сучасні проблеми конкурентоспроможності держави
Место публикации : АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - Київ, 2019. - № 7. - С. 32-37 (Шифр А10/2019/7)
Предметные рубрики: Економіка України-- Державне регулювання Економіка України-- Стратегія розвитку фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політика конкурентна
Найти похожие
|
>7.
|
ЗаглавиеЕкономіка менеджмент бізнес -2019г.,N 1 Интересные статьи : Князева О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств/ О. Князева (стр.4-11) Гудзь О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики/ О. Є. Гудзь (стр.12-19) Гудзь О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств/ О. Є. Гудзь (стр.20-25) Виноградова О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг/ О. В. Виноградова (стр.26-32) Зеліско І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання/ І. М. Зеліско (стр.33-39) Лазоренко Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар"/ Л. В. Лазоренко (стр.40-44) Гусєва О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності/ О. Ю. Гусєва (стр.45-50) Сьомкіна Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом/ Т. В. Сьомкіна (стр.51-56) Глушенкова А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства/ А. А. Глушенкова (стр.57-65) Борисенко Л.М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні/ Л. М. Борисенко (стр.66-75) Сьомкіна Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід/ Т. В. Сьомкіна (стр.76-84) Плахотнкова Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект/ Л. О. Плахотнкова (стр.85-91) Сорока А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств/ А. М. Сорока (стр.97-102) Гавриш О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств/ О. М. Гавриш (стр.103-109) Труш М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства/ М. С. Труш (стр.110-116) Мартиненко М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства"/ М. О. Мартиненко (стр.117-122) Шмалій Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення/ Л. В. Шмалій (стр.123-129) Щербина В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств/ В. В. Щербина (стр.130-135) Интересные статьи : Найти похожие
|
>8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш О. М.
Заглавие : Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств
Место публикации : Економіка менеджмент бізнес. - Київ, 2019. - № 1. - С. 103-109 (Шифр Е967532/2019/1)
Предметные рубрики: Стратегія підприємства фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): макросередовище--мікросередовище
Найти похожие
|
>9.
|
ЗаглавиеЕкономіка менеджмент бізнес -2019г.,N 2 Интересные статьи : Гудзь О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств/ О. Є. Гудзь (стр.4-10) Стецюк П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств/ П. А. Стецюк (стр.11-20) Комеліна О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки/ О. В. Комеліна (стр.21-31) Плахотнкова Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України/ Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова (стр.32-36) Сазонова С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах/ С. В. Сазонова (стр.37-41) Гавриш О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств/ О. М. Гавриш (стр.42-49) Легомінова С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства/ С. В. Легомінова (стр.50-57) Гніденко М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті/ М. П. Гніденко (стр.66-71) Дименко Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні/ Р. А. Дименко (стр.72-79) Воскобоєва О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством/ О. В. Воскобоєва (стр.80-87) Сьомкіна Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства/ Т. В. Сьомкіна (стр.88-96) Шмалій Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи/ Л. В. Шмалій (стр.97-103) Ващенок О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств/ О. П. Ващенок (стр.104-108) Труш М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури/ М. С. Труш (стр.109-114) Сунцзе Х. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України/ Х. Сунцзе (стр.115-120) Мартиненко М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства/ М. О. Мартиненко (стр.121-125) Гусєва О. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства/ О. Гусєва (стр.126-135) Интересные статьи : Найти похожие
|
>10.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гавриш О. М.
Заглавие : Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств
Место публикации : Економіка менеджмент бізнес. - Київ, 2019. - № 2. - С. 42-49 (Шифр Е967532/2019/2)
Предметные рубрики: Економіка підприємств-- Інновації фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): збиток --попит--прибуток
Найти похожие
|
|