Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)Документи про Рівненщину (2)Історична Волинь (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бухальська, С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2017г.,N 3
Интересные статьи :
Задорожна-Княгницька Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.3-7)
Захарченко Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу/ Ю. Захарченко (стр.7-10)
Ненько Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту/ Ю. Ненько (стр.10-14)
Толочко С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти/ С. Толочко (стр.14-17)
Удовиченко І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи/ І. Удовиченко (стр.18-21)
Шацька Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти/ Н. Шацька (стр.22-24)
Динько В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації/ В. Динько (стр.25-27)
Калінська О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу/ О. Калінська (стр.28-30)
Юденкова О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій/ О. Юденкова (стр.31-34)
Нуржинська А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності/ А. Нуржинська (стр.35-38)
Бронзенко Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури/ Т. Бронзенко (стр.39-42)
Вовчаста Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту/ Н. Вовчаста (стр.42-44)
Мелешко Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема/ Л. Мелешко (стр.45-48)
Ковтонюк Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.49-51)
Драшко О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання/ О. Драшко (стр.52-55)
Кудря О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання/ О. Кудря (стр.55-58)
Сліпчишин Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій/ Л. Сліпчишин (стр.59-62)
Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств (стр.63-65)
Криштанович С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту/ С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян (стр.65-70)
Оксенюк І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди/ І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян (стр.71-73)
Бухальська С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів/ С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян (стр.74-78)
Халемендик Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності/ Н. Халемендик ; О. Калустьян (стр.78-80)
Калустьян О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень/ О. Калустьян (стр.81-85)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С.
Заглавие : Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2017. - №3. - С. 74-78 (Шифр Н14/2017/3)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): копінг-стратегії--адаптація до професії
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Ваколя З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття/ З. Ваколя (стр.3-7)
Демченко В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству?/ В. Демченко (стр.7-9)
Адамович І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу/ І. Адамович (стр.10-13)
Вознюк Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти/ Л. Вознюк (стр.13-17)
Лінник Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи/ Ю. Лінник
Ткаченко Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу/ Г. Ткаченко (стр.21-23)
Гуріна А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України/ А. Гуріна (стр.24-26)
Зубик Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків/ Л. Зубик (стр.26-29)
Лехіцький Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників/ Т. Лехіцький (стр.30-32)
Овчарук О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності/ О. Овчарук (стр.32-35)
Тимощук О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості"/ О. Тимощук, Ю. Новак (стр.36-41)
Філоненко К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання/ К. Філоненко (стр.41-45)
Артемова О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи/ /О. Артемова (стр.46-49)
Федорова Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки/ Н. Федорова (стр.50-53)
Цимбалюк О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи/ О. Цимбалюк (стр.54-57)
Юрчук Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії/ Л. Юрчук (стр.57-60)
Криницька О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної/ О. Криницька, Е. Варениця (стр.60-64)
Лавренчук В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття/ В. Лавренчук (стр.65-69)
Паніна Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років/ Л. Паніна (стр.70-73)
Приймак О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу/ О. Приймак (стр.74-78)
Онищук І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.78-81)
Черешнюк О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном/ О. Черешнюк (стр.82-85)
Войтович О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів/ О. Войтович (стр.86-88)
Побидайло Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування/ Н. Побидайло (стр.89-91)
Бухальська С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу/ С. Бухальська, С. Бухальська (стр.92-96)
Гавлітіна Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти/ Т. Гавлітіна (стр.97-100)
Даюк Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція/ Ж. Даюк, А. Бубало (стр.103-105)
Димченко С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури/ С. Димченко (стр.106-109)
Левчук Я. Соціальний вимір музичних субкультур/ Я. Левчук (стр.109-112)
Нарожна Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів/ Н. Нарожна, Л. Остапенко (стр.113-115)
Радковська Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності/ Л. Радковська (стр.116-118)
Радковська Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора/ Л. Радковська, Ю. Янкович (стр.119-121)
Сверлюк Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен/ Я. Сверлюк, Л. Остапенко (стр.121-124)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С., Бухальська С.
Заглавие : Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2017. - №4. - С. 92-96 (Шифр Н14/2017/4)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність комунікативна
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів/ І. Андрощук (стр.3-7)
Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?/ І. Толмачова (стр.10-16)
Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"/ О. Кіян (стр.17-20)
Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників/ Н. Мельник (стр.21-25)
Москалець М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. Москалець, В. Швидун (стр.25-29)
Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку/ С. Толочко (стр.29-36)
Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні/ В. Дем’янюк (стр.36-39)
Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/ Т. Кристопчук (стр.40-43)
Носенко Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища/ Ю. Носенко, М. Шишкіна (стр.44-50)
Павлова Н. . Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки/ Н. Павлова (стр.50-55)
Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/ В. Савченко (стр.55-57)
Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань/ Т. Кожушкіна (стр.58-61)
Воробйова Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук/ Л. Воробйова, Т. Сергіюк (стр.62-65)
Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії/ І. Бондар (стр.66-69)
Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.70-73)
Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.74-77)
Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання/ В. Шутяк (стр.78-82)
Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі/ Г. Поплавська (стр.82-84)
Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти/ С. Литвиненко (стр.85-87)
Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти/ О. Юрчук (стр.88-92)
Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі/ С. Бухальська (стр.93-96)
Удовиченко І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації/ І. Удовиченко (стр.96-110)
Крусь О. Національне виховання як педагогічна домінанта/ О. Крусь (стр.128-131)
Мазурок І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів/ І. Мазурок, Л. Столярчук (стр.131-134)
Войтович О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки/ О. Войтович (стр.135-139)
Левчук Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку/ Я. Левчук (стр.139-142)
Семенюк Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського/ Н. Семенюк (стр.143-147)
Сінельников І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста/ І. Сінельников, Л. Остапенко (стр.148-151)
Гаоян С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ С. Гаоян (стр.151-154)
Тарчинська Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста/ Ю. Тарчинська, Ю. Дубан (стр.155-159)
Берека В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей/ В. Берека (стр.160-163)
Гавлітіна Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським/ Т. Гавлітіна (стр.163-166)
Городецька О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку/ О. Городецька (стр.166-169)
Демченко В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона/ В. Демченко (стр.169-171)
Гринькова Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку/ Н. Гринькова (стр.172-174)
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології (стр.175-179)
Ковбасюк Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського/ Т. Ковбасюк (стр.179-182)
Лютко О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи/ О. Лютко (стр.182-187)
Михасюк Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.188-192)
Павлюк В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи/ В. Павлюк (стр.193-195)
Пустовіт Г. . Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.196-199)
Шпичак І. . Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського/ І. Шпичак (стр.204-206)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С.
Заглавие : Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - № 3. - С. 93-96 (Шифр Н14/2018/3)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): виховання професійно зорієнтоване--підготовка практична
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Осіпчук Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть/ Н. Осіпчук (стр.3-6)
Вольянська С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства/ С. Вольянська, А. Остапенко (стр.7-10)
Желюк О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти/ О. Желюк (стр.10-13)
Иванов Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления/ Ю. Иванов (стр.13-15)
Кочубей А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування/ А. Кочубей, А. Нагорна (стр.16-18)
Кречик А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти/ А. Кречик, Ю. Олексін (стр.19-22)
Курінна Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя/ Т. Курінна, Ю. Присяжнюк (стр.22-25)
Левицкая А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами/ А. Левицкая (стр.25-27)
Сущик Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти/ Н. Сущик, Н. Оксентюк (стр.30-33)
Турчик І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти/ І. Турчик (стр.33-37)
Ястребова В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти/ В. Ястребова, Т. Бабко (стр.38-41)
Андрос М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання/ М. Андрос (стр.42-45)
Берека В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів/ В. Берека (стр.46-49)
Біферт Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту/ Н. Біферт (стр.49-52)
Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища (стр.52-56)
Бухальська С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури/ С. Бухальська (стр.56-59)
Ляхоцька Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти/ Л. Ляхоцька (стр.60-62)
Похильчук І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин"/ І. Похильчук (стр.63-66)
Сорока В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр"/ В. Сорока (стр.67-75)
Хмеляр І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання/ І. Хмеляр (стр.75-79)
Березюк Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. Березюк (стр.80-84)
Луцик Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки/ Г. Луцик (стр.84-87)
Нечипорук Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема/ Л. Нечипорук (стр.87-90)
Павелків К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету/ К. Павелків (стр.91-95)
Петрівський Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови/ Я. Петрівський (стр.96-99)
Тарасюк Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників/ Н. Тарасюк (стр.100-102)
Грицик Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти/ Т. Грицик (стр.103-106)
Дмитренко Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі/ Н. Дмитренко (стр.107-111)
Тарабасова Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти/ Л. Тарабасова (стр.111-114)
Корж Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки/ Г. Корж (стр.115-119)
Ковбасюк Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості/ Т. Ковбасюк (стр.120-123)
Сокаль В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності/ В. Сокаль (стр.123-126)
Шинкаренко В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості"/ В. Шинкаренко (стр.127-129)
Якимчук М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу/ М. Якимчук (стр.129-135)
Безкоровайна Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл/ Б. Безкоровайна (стр.136-139)
Безкоровайна О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського/ О. Безкоровайна (стр.139-141)
Цізі В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах/ В. Цізі (стр.142-144)
Гурич І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності/ І. Гурич (стр.144-146)
Даюк Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису/ Ж. Даюк (стр.147-149)
Димченко С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури/ С. Димченко (стр.149-152)
Закопець Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи/ Л. Закопець (стр.152-154)
Комісарова О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні/ О. Комісарова (стр.154-157)
Остапенко Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу/ Л. Остапенко (стр.157-160)
Остасюк З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування/ З. Остасюк, В. Рокош (стр.161-163)
Пастушок Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів/ Т. Пастушок (стр.163-166)
Перловська А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва/ А. Перловська (стр.166-168)
Регуліч І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес/ І. Регуліч (стр.169-171)
Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина"/ Б. Столярчук (стр.171-175)
Багорка А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет"/ А. Багорка (стр.176-180)
Галатюк М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.181-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С.
Заглавие : Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2018. - № 4. - С. 56-59 (Шифр Н14/2018/4)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Педагогічна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технології інтерактивні--рівень магістерський
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Долід В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко (стр.3-6)
Меняйло В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід/ В. Меняйло (стр.6-11)
Олексін Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою/ Ю. Олексін, Н. Степанов (стр.12-16)
Дольнікова Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика/ Л. Дольнікова, І. Козловська (стр.16-21)
Майданенко С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти/ С. Майданенко (стр.24-26)
Плаксін А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України/ А. Плаксін (стр.27-29)
Пугач С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування/ С. Пугач (стр.29-34)
Захарко Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика/ Н. Захарко (стр.35-38)
Зінченко В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм/ В. Зінченко (стр.39-43)
Літвінчук А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Літвінчук (стр.44-46)
Ляхова М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей/ М. Ляхова (стр.47-51)
Онищук В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти/ В. Онищук (стр.51-54)
Саприкіна О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями/ О. Саприкіна (стр.55-57)
Ставицький О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін/ О. Ставицький, Н. Регеза (стр.58-60)
Тимчина Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти/ Н. Тимчина (стр.61-65)
Харченко Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти/ Н. Харченко (стр.66-70)
Вартага О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку/ О. Вартага, Н. Берегова (стр.71-74)
Медведєв В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді/ В. Медведєв (стр.74-77)
Савуляк В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей/ В. Савуляк (стр.78-82)
Сидорчук Н. Початкова семантика поняття рефлексії/ Н. Сидорчук (стр.82-84)
Ботвінко-Ботюк О. Основні міжкультурні стилі комунікації/ О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда (стр.85-88)
Гарна С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів/ С. Гарна (стр.88-92)
Долматова М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів/ М. Долматова (стр.92-95)
Зеленська О. . До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі/ О. Зеленська (стр.95-99)
Козіцька О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі/ О. Козіцька (стр.99-103)
Мандрик Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві/ Н. Мандрик (стр.103-107)
Мартинюк А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови/ А. Мартинюк, А. Губіна (стр.107-110)
Мігірін П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації/ П. Мігірін (стр.110-114)
Озарчук І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії/ І. Озарчук (стр.114-117)
Павлюк Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи/ Н. Павлюк (стр.117-122)
Плужник А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти/ А. Плужник (стр.125-128)
Путій Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти/ Т. Путій (стр.128-132)
Тарасюк Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників/ Н. Тарасюк, А. Шикун (стр.136-138)
Безкоровайна О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів/ О. Безкоровайна (стр.139-142)
Олефір Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти/ Н. Олефір (стр.143-146)
Бухальська С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології/ С. Бухальська, Г. Сергеєва (стр.147-151)
Хмеляр І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії/ І. Хмеляр (стр.151-155)
Кириленко С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення/ С. Кириленко (стр.156-160)
Димченко С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття/ С. Димченко, Т. Петренко (стр.161-164)
Левчук Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур/ Я. Левчук (стр.164-167)
Никон О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки/ О. Никон, М. Остапчук (стр.167-170)
Цюлюпа С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини/ С. Цюлюпа, В. Барабаш (стр.171-174)
Федорець В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне/ В. Федорець (стр.175-191)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С., Сергеєва Г.
Заглавие : Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 2. - С. 147-151 (Шифр Н14/2019/2)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методи дослідження--практикум
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2019г.,N 4
Интересные статьи :
Осіпчук Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки)/ Н. Осіпчук (стр.3-7)
Очеретяний А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті/ А. Очеретяний (стр.7-10)
Поліщук І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк/ І. Поліщук (стр.11-15)
Шеретюк Р. . Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.15-19)
Юзик М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини/ М. Юзик (стр.19-24)
Лунячек В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності/ В. Лунячек, Н. Рубан (стр.25-33)
Саприкіна Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми/ Н. Саприкіна (стр.33-37)
Дивак В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти/ В. Дивак (стр.38-41)
Козяр М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти/ М. Козяр, О. Парфенюк (стр.42-46)
Корольчук В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору/ В. Корольчук (стр.46-51)
Овчарук О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки/ О. Овчарук (стр.52-55)
Сороко Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти/ Н. Сороко (стр.55-60)
Тимчина Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Н. Тимчина (стр.60-64)
Штрімайтіс О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу/ О. Штрімайтіс (стр.65-68)
Якимчук І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект/ І. Якимчук (стр.69-73)
Яцишин А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії/ А. Яцишин (стр.74-79)
Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу/ Л. Коврігіна (стр.80-84)
Нелін Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд/ Є. Нелін (стр.85-88)
Співак Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти/ Я. Співак (стр.88-91)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному»/ Н. Сушик (стр.91-95)
Заводна Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті/ Л. Заводна (стр.96-100)
Озарчук І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії/ І. Озарчук (стр.100-103)
Сердюк Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання/ Т. Сердюк (стр.104-107)
Михасюк Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.108-111)
Онищук І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності/ І. Онищук (стр.112-115)
Гребінь С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів/ С. Гребінь, І. Варламова (стр.116-118)
Клочко О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ О. Клочко (стр.119-124)
Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії/ Л. Лейбик (стр.125-129)
Березівська Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи/ Л. Березівська (стр.130-133)
Бухальська С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти/ С. Бухальська (стр.134-137)
Ворон О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo/ О. Ворон (стр.138-141)
Галатюк Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня/ Т. Галатюк, Ю. Галатюк (стр.142-145)
Гладун В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності/ В. Гладун (стр.145-149)
Ковбасюк Т. Моральні цінності сучасного виховання/ Т. Ковбасюк (стр.149-153)
Кропочева Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання/ Н. Кропочева (стр.153-158)
Лавренчук В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи/ В. Лавренчук (стр.158-161)
Павлова О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського/ О. Павлова (стр.161-163)
Харченко Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя/ Н. Харченко (стр.164-166)
Гнепа О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу/ О. Гнепа (стр.167-170)
Даюк Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України/ Ж. Даюк (стр.170-173)
Димченко С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна/ С. Димченко (стр.173-177)
Муайяд А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ А. Муайяд (стр.178-181)
Прокопчук В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні/ В. Прокопчук (стр.181-185)
Фіськов Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі/ Г. Фіськов (стр.189-191)
Галатюк М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.192-195)
Федорець В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури/ В. Федорець (стр.195-199)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С.
Заглавие : Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2019. - № 4. - С. 134-137 (Шифр Н14/2019/4)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
Етика-- Культура поведінки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): виховний простір--типи толерантності--інтерактивна програма
Найти похожие

13.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2023г.,N 3
Интересные статьи :
Долід В. Рівненщина на шляху реформування базової середньої освіти: досвід підготовки вчителів : на прикладі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти/ В. Долід, А. Черній (стр.3-10)
Бордюк В. Державно-громадська експертиза впровадження інноваційних практик нової української школи/ В. Бордюк (стр.15-20)
Гавлітіна Т. Інноваційні освітні практики: створення та впровадження в Новій українській школі/ Т. Гавлітіна (стр.20-25)
Данік Н. Метод проєктів у навчальних закладах Польщі: становлення і розвиток/ Н. Данік (стр.25-30)
Джеджера К. Мотиваційні чинники забезпечення якості освіти в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання/ К. Джеджера (стр.31-35)
Оксенюк І. Потенціал хмарних технологій для створення мультимедійних ресурсів у педагогічній діяльності/ І. Оксенюк (стр.36-40)
Гронь Л. Упровадження технології європейського мовного портфоліо у процес мовної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладі вищої освіти/ Л. Гронь, Н. Антоненко (стр.41-45)
Олексін Ю. Методичні аспекти використання інфографіки в процесі підготовки вчителя суспільствознавчих дисциплін/ Ю. Олексін, С. Якубовська (стр.52-56)
Гнепа О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у педагогічному фаховому коледжі/ О. Гнепа (стр.57-61)
Бухальська С. Розвиток соціальної компетентності здобувачів медичної та фармацевтичної освіти у процесі вивчення природничих дисциплін/ С. Бухальська (стр.62-67)
Гриців Т. Методологічні аспекти Концепції духовного національного відродження/ Т. Гриців (стр.68-74)
Тарчинська Ю. Виховний потенціал фортепіанної творчості Василя Барвінського/ Ю. Тарчинська (стр.75-79)
Профорук А. Особливості реалізації освітньої галузі «Фізична культура» в Державному стандарті базової середньої освіти/ А. Профорук, М. Профорук (стр.80-84)
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С.
Заглавие : Розвиток соціальної компетентності здобувачів медичної та фармацевтичної освіти у процесі вивчення природничих дисциплін
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2023. - № 3. - С. 62-67 (Шифр Н14/2023/3)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерактивні технології--медична біологія
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2023г.,N 4
Интересные статьи :
Ворон О. Науково-методичні засади управлінської діяльності керівника Нoвoї українськoї шкoли в умовах воєнного стану/ О. Ворон (стр.3-8)
Лунячек В. Підвищення кваліфікації вчителя в умовах війни: виклики та перспективи/ В. Лунячек (стр.9-14)
Мосякова І. Організація профільного навчання: симбіоз загальної середньої та позашкільної освіти/ І. Мосякова (стр.15-20)
Участь стейкхолдерів у процесі підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (на прикладі ВСП «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування)/ М. Яцков, Л. Осадча, Н. Мінаєва, Л. Ткачук (стр.21-28)
Давидюк Н. Використання цифрових технологій в освітньому процесі закладу післядипломної педагогічної освіти/ Н. Давидюк (стр.29-32)
Лунячек С. Створення персонального вебсайту педагогічного працівника: потреби та можливості/ С. Лунячек (стр.33-38)
Каграманян К. Платформи дистанційного навчання у закладах вищої та професійної (професійно-технічної) освіти/ К. Каграманян, О. Парфенюк (стр.38-42)
Іваницька О. Тьюторська діяльність студентів у закладах вищої освіти України/ О. Іваницька (стр.43-46)
Шкабаріна М. Психологічні аспекти емоційного вигорання педагогів в умовах сучасних викликів/ М. Шкабаріна, Т. Ковбасюк (стр.47-51)
Бухальська С. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів медичної та фармацевтичної освіти: зміст, структура, рівні розвитку/ С. Бухальська, О. Куклевська (стр.52-57)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С., Куклевська О.
Заглавие : Розвиток емоційного інтелекту здобувачів медичної та фармацевтичної освіти: зміст, структура, рівні розвитку
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2023. - № 4. - С. 52-57 (Шифр Н14/2023/4)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): майбутні фахівці охорони здоров’я--компетентність--структурні компоненти емоційного інтелекту--рівні розвитку емоційного інтелекту
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2024г.,N 1
Интересные статьи :
Лунячек В. Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти США і Канади/ В. Лунячек, Л. Ігнатенко (стр.3-11)
Бондар В. . Підприємницька компетентність керівника закладу загальної середньої освіти: аспекти змістової характеристики/ В. Бондар (стр.12-17)
Мельник Н. Сучасне навчальне заняття у контексті нової української школи/ Н. Мельник, Н. Любченко (стр.17-22)
Радкевич М. Використання національної онлайн-платформи «Дія.Освіта» у процесі підготовки здобувачів освіти фахових педагогічних коледжів/ М. Радкевич, Л. Константкевич, Л. Боремчук (стр.23-28)
Стрільчик Г. Нова українська школа у вимірі інноваційних освітніх практик/ Г. Стрільчик (стр.28-33)
Бухальська С. Компетентнісно зорієнтовані завдання у процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу в закладах медичної (фармацевтичної) освіти/ С. Бухальська (стр.34-40)
Бровченко А. Неперервна дизайн-освіта як наукова та навчально-методична проблема/ А. Бровченко (стр.40-44)
Новицька М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання біології у фармацевтичному коледжі/ М. Новицька, І. Стельмах (стр.45-50)
Духовно-моральне виховання учнівської молоді як умова сталого розвитку особистості (стр.51-55)
Галатюк М. Педагогічна культура вчителя в контексті новітньої парадигми освіти/ М. Галатюк, Ю. Галатюк (стр.55-60)
Пріма Р. Виховання соціальної зрілості особистості у науковому дискурсі/ Р. Пріма, Д. Пріма (стр.60-64)
Щедріна М. Духовність та професійне становлення майбутнього педагога-організатора закладу загальної середньої освіти: інтеграція цінностей в освітній процес/ М. Щедріна (стр.64-69)
Столярчук Б. Документування фольклорної інформації: мережеві ресурси для збереження культурної спадщини/ Б. Столярчук, М. Остапчук-Будз (стр.70-76)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бухальська С.
Заглавие : Компетентнісно зорієнтовані завдання у процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу в закладах медичної (фармацевтичної) освіти
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2024. - № 1. - С. 34-40 (Шифр Н14/2024/1)
Предметные рубрики: Вища освіта-- Медична
Вища освіта-- Методика викладання дисциплін
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): природничо-наукові дисципліни--професійне спрямування.
Найти похожие