Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Документи про Рівненщину (5)Історична Волинь (4)Газета “Червоний прапор” (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Іванюк, І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Луговий В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій/ В. І. Луговий (стр.5-19)
Тименко В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти/ В. П. Тименко (стр.20-30)
Овчарук О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій/ О. В. Овчарук (стр.31-37)
Іванюк І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу/ І. В. Іванюк (стр.38-44)
Приходько Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти/ Ю. І. Приходько (стр.53-61)
Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/ Л. В. Горбань (стр.62-70)
Чепелєва Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування/ Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька (стр.71-77)
Селецький А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі/ А. В. Селецький (стр.78-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванюк І. В.
Заглавие : Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу
Место публикации : Педагогіка і психологія / Акад. пед. наук України. - К, 2018. - №1. - С. 38-44 (Шифр П14/2018/1)
Предметные рубрики: Освіта полікультурна
Освіта окремих країн
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): полікультурна компетентність--інформаційно-комунікативні технології
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Педагогіка і психологія -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Сорочан Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів НУШ/ Т. М. Сорочан (стр.5-13)
Редька В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища навчання іноземних мов учнів початкової школи/ В. Г. Редька (стр.13-24)
Бех І. Д. Особистість у віковому онтогенезі/ І. Д. Бех (стр.35-43)
Максименко С. Д. Горизонти психологічної науки 21 століття/ С. Д. Максименко (стр.44-54)
Найдьонова Л. А. Діти ігроші в Інтернеті : проблема економічної кіберсоціалізації/ Л. А. Найдьонова (стр.55-60)
іванюк І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандинавських странах/ І. В. іванюк (стр.69-76)
Головченко Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді/ Г. О. Головченко (стр.77-87)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : іванюк І. В.
Заглавие : Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандинавських странах
Место публикации : Педагогіка і психологія / Акад. пед. наук України. - К, 2019. - № 1. - С. 69-76 (Шифр П14/2019/1)
Предметные рубрики: Інформатика-- Методика викладання
Освіта дистанційна
Комп’ютерна наука і технології
Географич. рубрики: Скандинавія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електронні освітні ресурси
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 3
Интересные статьи :
Сухомлинська О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі/ О. Сухомлинська (стр.3-12)
Цісар О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття/ О. Цісар (стр.13-16)
Загородня А. Реформування середньої освітив добу незалежності: система профільного навчаннястаршої школи/ А. Загородня (стр.17-20)
Кулаковський О. Компетентнісна модель скника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності/ О. Кулаковський (стр.21-28)
Пастовенський О. Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства/ О. Пастовенський (стр.29-32)
Якимович Т. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти/ Т. Якимович, І. Зінчук (стр.32-35)
Заячківська Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності/ Н. Заячківська (стр.36-40)
Іванова С. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics/ С. Іванова, А. Кільченко (стр.41-48)
Іванюк І. Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19/ І. Іванюк, О. Овчарук (стр.48-54)
Литвинова С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії Covіd-19/ С. Литвинова (стр.55-61)
Марченко О. Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики/ О. Марченко (стр.62-65)
Рисинець Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності/ Н. Рисинець (стр.65-69)
Сороко Н. Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи/ Н. Сороко (стр.75-79)
Дичківська І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України/ І. Дичківська (стр.80-84)
Ковбасюк Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти/ Т. Ковбасюк (стр.85-88)
Кошелева Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології/ Н. Кошелева (стр.89-93)
Слуцький Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів/ Я. Слуцький (стр.93-97)
Шаров С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету/ С. Шаров (стр.97-100)
Шпичак І. . Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української школи/ І. Шпичак (стр.100-104)
Озарчук І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській республіці/ І. Озарчук (стр.105-109)
Мельникович Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури/ Г. Мельникович (стр.110-113)
Онищенко І. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики/ І. Онищенко, А. Яновець (стр.114-117)
Бондар І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії/ І. Бондар (стр.118-121)
Козлюк О. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення/ О. Козлюк (стр.122-126)
Джаман Т. . Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання/ Т. Джаман (стр.127-130)
Донець В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності/ В. Донець (стр.131-135)
Попадич О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів/ О. Попадич (стр.135-139)
Лисиця Д. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти/ Д. Лисиця, Ю. Лисиця (стр.144-147)
Рогоза В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки/ В. Рогоза (стр.148-153)
Харченко Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти/ Н. Харченко (стр.153-158)
Ворона Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід/ Л. Ворона (стр.163-166)
Лавриченко Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток/ Н. Лавриченко (стр.172-177)
Дубровіна І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці/ І. Дубровіна, А. Кармазін (стр.178-181)
Іваник Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції/ Н. Іваник (стр.181-186)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванюк І., Овчарук О.
Заглавие : Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2020. - № 3. - С. 48-54 (Шифр Н14/2020/3)
Предметные рубрики: Навчання дистанційне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інноваційна діяльність--професійна готовність--цифрові засоби
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2021г.,N 4
Интересные статьи :
Пустовіт Г. . Володимир Вернадський і сучасність/ Г. Пустовіт (стр.3-10)
Мельник Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів/ Н. Мельник (стр.11-15)
Ілійчук Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації/ Л. Ілійчук (стр.16-19)
Віролайнен О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти/ О. Віролайнен (стр.20-23)
Іванюк І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень/ І. Іванюк (стр.24-30)
Кінах Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва/ Н. Кінах (стр.30-36)
Рисинець Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності/ Н. Рисинець (стр.37-43)
Сологуб О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб/ О. Сологуб (стр.44-49)
Вернидуб О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад/ О. Вернидуб (стр.50-54)
Дубровіна І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика/ І. Дубровіна (стр.55-62)
Ковбасюк Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності/ Т. Ковбасюк (стр.62-68)
Ковригіна Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти/ Л. Ковригіна (стр.69-74)
Третяк О. . Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі/ О. Третяк (стр.75-80)
Барабаш С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов/ С. Барабаш (стр.81-86)
Лавренчук В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі/ В. Лавренчук (стр.87-91)
Мушировська Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія»/ Н. Мушировська (стр.91-98)
Гон М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення/ М. Гон (стр.99-104)
Давидюк Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні»/ Р. Давидюк, В. Данильчук (стр.105-109)
Генсіцька-Антонюк Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння/ Н. Генсіцька-Антонюк (стр.110-113)
Гнепа О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи/ О. Гнепа (стр.114-118)
Демченко В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів/ В. Демченко (стр.119-123)
Гребінь С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти/ С. Гребінь (стр.124-128)
Черній А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі/ А. Черній (стр.129-134)
Кіян О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти/ О. Кіян (стр.134-140)
Мосякова І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника/ І. Мосякова (стр.141-145)
Щербина В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського/ В. Щербина, О. Чабан (стр.146-151)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванюк І.
Заглавие : Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень
Место публикации : Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - Рівне, 2021. - № 4. - С. 24-30 (Шифр Н14/2021/4)
Предметные рубрики: Навчання дистанційне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цифрові інструменти--проблеми вчителів--онлайн-ресурси
Найти похожие