Шифр: М3/2020/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 4
Зміст:
Коржов, Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні / Г. Коржов. - С.15-19
Коржов, Г. Методи соціологічних досліджень / Г. Коржов. - С.19-23
Коржов, Г. Кабінетне дослідження / Г. Коржов. - С.23-26
Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник / А. Федорченко. - С.26-30
Єнін, М. Дослідження соціальних явищ онлайн / М. Єнін. - С.30-34
Харченко, Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли / Н. Харченко. - С.41-45
Паніотто, В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки / В. Паніотто. - С.45-47
Шахдінарян, А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні / А. Шахдінарян. - С.47-50
Костюченко, Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа / Т. Костюченко. - С.50-54
Винославська, С. Дані та інтерпретація даних / С. Винославська. - С.54-56
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж / О. Яшкіна. - С.59-64
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами / О. Яшкіна. - С.64-68
Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень / О. Погорелов. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1