Шифр: М3/2019/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 1
Зміст:
Паніотто, В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018) / В. Паніотто. - С.4-11
Голубаєв, О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні / О. Голубаєв. - С.25-32
Савицька, Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді / Н. Савицька. - С.33-41
Голованова, М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання / М. Голованова. - С.43-45
Голіцин, А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти / А. Голіцин. - С.46-47
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку / О. Панченко. - С.47-54
Корчинський, В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа / В. Корчинський. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1