Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2022г.,N 1 Интересные статьи : Лилик І. Українська асоціація маркетингу під час війни/ І. Лилик (стр.5-7) Ильчук А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны/ А. Ильчук (стр.17-19) Харченко Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології/ Н. Харченко (стр.20-21) Швець В. Роби, що можеш, там, де ти є/ В. Швець (стр.22-23) Досвід ГфК (стр.24-25) Мариненко І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках/ І. Мариненко (стр.26-28) Овчар О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою/ О. Овчар, С. Больман (стр.29-31) Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] (стр.32-34) Свиноус І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна/ І. Свиноус (стр.36-39) Горда О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв]/ О. Горда (стр.40-45) Нетворкінг "Працюємо заради миру!" (стр.46-53) V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" (стр.54-55) Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/ (стр.62-63) Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України (стр.67-72) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Лилик, І. Ильчук, А. Харченко, Н. Швець, В. Мариненко, І. Овчар, О. Свиноус, І. Горда, О. Больман, С. |