Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2022г.,N 1
Интересные статьи :
Лилик І. Українська асоціація маркетингу під час війни/ І. Лилик (стр.5-7)
Ильчук А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны/ А. Ильчук (стр.17-19)
Харченко Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології/ Н. Харченко (стр.20-21)
Швець В. Роби, що можеш, там, де ти є/ В. Швець (стр.22-23)
Досвід ГфК (стр.24-25)
Мариненко І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках/ І. Мариненко (стр.26-28)
Овчар О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою/ О. Овчар, С. Больман (стр.29-31)
Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] (стр.32-34)
Свиноус І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна/ І. Свиноус (стр.36-39)
Горда О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв]/ О. Горда (стр.40-45)
Нетворкінг "Працюємо заради миру!" (стр.46-53)
V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді" (стр.54-55)
Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/ (стр.62-63)
Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України (стр.67-72)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Лилик, І.
Ильчук, А.
Харченко, Н.
Швець, В.
Мариненко, І.
Овчар, О.
Свиноус, І.
Горда, О.
Больман, С.