Заглавие журнала :Зарубіжна література в школах України (Київ ) -2022г.,N 3/4
Интересные статьи :
Черняєва Н. "Я хочу небо на руки взяти..." : поезія і доля Зельми Меербаум-Айзінгер - німецькомовної поетеси Буковини/ Н. Черняєва (стр.2-5)
Ніколенко О. Дві долі, які поєднала історія... : Лесь Курбас і Микола Куліш/ О. Ніколенко (стр.6-13)
Кожукало Н. В. "Я України син, України" : мистецький вечір-портрет, присвячений Олександру Довженку/ Н. В. Кожукало, А. В. Нікітіна (стр.14-17)
Яворська Н. Н. З Україною в серці/ Н. Н. Яворська (стр.18-20)
Тутко Н. І. Герої, з якими завжди весело : урок-зіставлення (порівняльна характеристика образів Тома Сойєра і Федька-халамидника)/ Н. І. Тутко (стр.21-23)
Бойко Т. Бал квітів (за мотивами казок Г. К. Андерсена)/ Т. Бойко, О. Ходорич (стр.24-26)
П'яташ В. С. Кого шанують люди? (урок за казкою "Пані Метелиця")/ В. С. П'яташ (стр.27-29)
Меркунова Н. О,. Подорож у казку на чарівний Схід : (до розуміння арабських народних казок "Розповідь про царя Шахріяра", "Про Аладдіна і чарівну лампу")/ Н. О, Меркунова (стр.30)
Михальчук О. І. Система уроків з вивчення казкової повісті Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо"/ О. І. Михальчук (стр.31-39)
Мележик В. О. Система уроків з вивчення циклу творів Туве Янсон про мумі-тролів/ В. О. Мележик (стр.40-47)
Меркунова Н. О. Особливості зображення світу дітей в повісті-казці Януша Корчака "Король Матіуш Перший"/ Н. О. Меркунова (стр.48-49)
Гузь О. О. Художнє втілення ідеї єдності людини й природи у повісті Е. Сетона-Томпсона "Маленькі дикуни"/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.50-51)
Кашуба Є. "Чайка, що летить до біло-червогого маяка" : урок позакласного читання за повістю Анни Гавальди "35 кіло надії"/ Є. Кашуба (стр.52-53)
Волкова Ю. Вивчення повісті Еріка-Еммануеля Шмітта "Оскар і Рожева пані"/ Ю. Волкова, Л. Некіга (стр.54-57)
Дець Н. С. Агата Крісті - всесвітньо відома "королева детективу" : літературна вітальня/ Н. С. Дець (стр.58-61)
Соломка Л. "Щоб пізнати людство, треба вивчити людину..." : життя і творчість Артура Конан Дойла/ Л. Соломка (стр.62-63)
Проценко С. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв'язання сімейного конфлікту в оповіданні Артура Конан Дойла "Пістрява стрічка"/ С. Проценко (стр.64-68)
Богосвятська А. І. "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних фазових станів дитини/ А. І. Богосвятська (стр.69-77)
Котова І. С. З'ясування понять "довіра" та "людина, яка заслуговує на довіру" : тренінгове заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри / І. С. Котова (стр.78-80)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Черняєва, Н.
Ніколенко, О.
Кожукало, Н. В.
Яворська, Н. Н.
Тутко, Н. І.
Бойко, Т.
П'яташ, В. С.
Меркунова Н. О, Н. О,
Михальчук, О. І.
Мележик, В. О.
Меркунова, Н. О.
Гузь, О. О.
Кашуба, Є.
Волкова, Ю.
Дець, Н. С.
Соломка, Л.
Проценко, С.
Богосвятська, А. І.
Котова, І. С.
Нікітіна, А. В.
Ходорич, О.
Тіхоненко, С. О.
Некіга, Л.