Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 338(477)/В-535
Автор(ы) : Ганкіна М. С.
Заглавие : Визначення пріоритету соціально-комунікативної функції підприємств міжнародного туризму
Место публикации : Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр/ голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 4(76) : Економічні науки . - С. 35-42 (Шифр 338(477)/В-535-892324)
УДК : 338(477)
Предметные рубрики: Туризм міжнародний
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційне суспільство--клієнт--інформаційні ресурси--інформаційний менеджмент--туристичний продукт--види туризму--інформаційна безпека особистості --вікові категорії