Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 2
Интересные статьи :
Зварич І. Булінг у закладах освіти України і США/ І. Зварич (стр.3-7)
Савчук Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі/ Б. Савчук, Г. Білавич (стр.7-11)
Багрій М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України/ М. Багрій (стр.11-14)
Бондарець М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.)/ М. Бондарець (стр.15-19)
Шеретюк Р. . Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.)/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.19-22)
Безена І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті/ І. Безена (стр.23-28)
Бойчук Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області)/ Н. Бойчук (стр.29-33)
Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи/ Ю. Завалевський (стр.33-37)
Лунячек В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти/ В. Лунячек (стр.37-45)
Мельник Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект/ Н. Мельник (стр.45-50)
Мищишин І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників/ І. Мищишин, Ю. Дмитрів (стр.51-54)
Бондаренко Н. Україна під «новою парасолькою грамотності»/ Н. Бондаренко (стр.55-59)
Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти/ С. Майданенко (стр.59-63)
Сологуб О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів/ О. Сологуб (стр.63-67)
Войтовська О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії/ О. Войтовська (стр.68-71)
Олефір Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. Олефір (стр.72-75)
Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності/ Д. Романовська (стр.75-80)
Сидорук І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників/ І. Сидорук (стр.80-83)
Ступак О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства/ О. Ступак (стр.83-87)
Вербицька Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови/ Х. Вербицька (стр.88-91)
Корнієнко І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі/ І. Корнієнко (стр.91-94)
Косінова О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини/ О. Косінова (стр.95-98)
Сокол М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови/ М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін (стр.102-106)
Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ В. Донець (стр.107-112)
Цюняк О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності/ О. Цюняк (стр.112-116)
Рибалко А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури/ А. Рибалко, О. Рибалко (стр.117-122)
Войтович О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту/ О. Войтович, М. Костолович (стр.123-126)
Толочко С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери/ С. Толочко, А. Шкодин (стр.127-132)
Пугач В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці/ В. Пугач (стр.132-137)
Удовиченко І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти/ І. Удовиченко (стр.137-140)
Гавлітіна Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі/ Т. Гавлітіна (стр.141-145)
Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка/ О. Кіян (стр.145-150)
Кириленко С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти/ С. Кириленко (стр.150-153)
Пустовіт Г. . Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти/ Г. Пустовіт (стр.154-160)
Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку/ Н. Сушик (стр.161-167)
Цимбалюк І. . Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти/ І. Цимбалюк (стр.168-171)
Дем’янюк О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі/ О. Дем’янюк (стр.172-175)
Фарина Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти/ Н. Фарина, Т. Тимошенко (стр.176-179)
Галатюк М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.180-183)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Зварич, І.
Савчук, Б.
Багрій, М.
Бондарець, М.
Шеретюк, Р.
Безена, І.
Бойчук, Н.
Завалевський, Ю.
Лунячек, В.
Мельник, Н.
Мищишин, І.
Бондаренко, Н.
Майданенко, С.
Сологуб, О.
Войтовська, О.
Олефір, Н.
Романовська, Д.
Сидорук, І.
Ступак, О.
Вербицька, Х.
Корнієнко, І.
Косінова, О.
Сокол, М.
Донець, В.
Цюняк, О.
Рибалко, А.
Войтович, О.
Толочко, С.
Пугач, В.
Удовиченко, І.
Гавлітіна, Т.
Кіян, О.
Кириленко, С.
Пустовіт, Г.
Сушик, Н.
Цимбалюк, І.
Дем’янюк, О.
Фарина, Н.
Галатюк, М.
Білавич, Г.
Стоколос, Н.
Дмитрів, Ю.
Царик, О.
Рибалко, О.
Костолович, М.
Шкодин, А.
Тимошенко, Т.
Гупка-Макогін, Н.