Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2020г.,N 2 Интересные статьи : Зварич І. Булінг у закладах освіти України і США/ І. Зварич (стр.3-7) Савчук Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі/ Б. Савчук, Г. Білавич (стр.7-11) Багрій М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України/ М. Багрій (стр.11-14) Бондарець М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.)/ М. Бондарець (стр.15-19) Шеретюк Р. . Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.)/ Р. Шеретюк, Н. Стоколос (стр.19-22) Безена І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті/ І. Безена (стр.23-28) Бойчук Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області)/ Н. Бойчук (стр.29-33) Завалевський Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи/ Ю. Завалевський (стр.33-37) Лунячек В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти/ В. Лунячек (стр.37-45) Мельник Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект/ Н. Мельник (стр.45-50) Мищишин І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників/ І. Мищишин, Ю. Дмитрів (стр.51-54) Бондаренко Н. Україна під «новою парасолькою грамотності»/ Н. Бондаренко (стр.55-59) Майданенко С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти/ С. Майданенко (стр.59-63) Сологуб О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів/ О. Сологуб (стр.63-67) Войтовська О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії/ О. Войтовська (стр.68-71) Олефір Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. Олефір (стр.72-75) Романовська Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності/ Д. Романовська (стр.75-80) Сидорук І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників/ І. Сидорук (стр.80-83) Ступак О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства/ О. Ступак (стр.83-87) Вербицька Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови/ Х. Вербицька (стр.88-91) Корнієнко І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі/ І. Корнієнко (стр.91-94) Косінова О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини/ О. Косінова (стр.95-98) Сокол М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови/ М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін (стр.102-106) Донець В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ В. Донець (стр.107-112) Цюняк О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності/ О. Цюняк (стр.112-116) Рибалко А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури/ А. Рибалко, О. Рибалко (стр.117-122) Войтович О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту/ О. Войтович, М. Костолович (стр.123-126) Толочко С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери/ С. Толочко, А. Шкодин (стр.127-132) Пугач В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці/ В. Пугач (стр.132-137) Удовиченко І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти/ І. Удовиченко (стр.137-140) Гавлітіна Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі/ Т. Гавлітіна (стр.141-145) Кіян О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка/ О. Кіян (стр.145-150) Кириленко С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти/ С. Кириленко (стр.150-153) Пустовіт Г. . Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти/ Г. Пустовіт (стр.154-160) Сушик Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку/ Н. Сушик (стр.161-167) Цимбалюк І. . Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти/ І. Цимбалюк (стр.168-171) Дем’янюк О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі/ О. Дем’янюк (стр.172-175) Фарина Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти/ Н. Фарина, Т. Тимошенко (стр.176-179) Галатюк М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.180-183) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Зварич, І. Савчук, Б. Багрій, М. Бондарець, М. Шеретюк, Р. Безена, І. Бойчук, Н. Завалевський, Ю. Лунячек, В. Мельник, Н. Мищишин, І. Бондаренко, Н. Майданенко, С. Сологуб, О. Войтовська, О. Олефір, Н. Романовська, Д. Сидорук, І. Ступак, О. Вербицька, Х. Корнієнко, І. Косінова, О. Сокол, М. Донець, В. Цюняк, О. Рибалко, А. Войтович, О. Толочко, С. Пугач, В. Удовиченко, І. Гавлітіна, Т. Кіян, О. Кириленко, С. Пустовіт, Г. Сушик, Н. Цимбалюк, І. Дем’янюк, О. Фарина, Н. Галатюк, М. Білавич, Г. Стоколос, Н. Дмитрів, Ю. Царик, О. Рибалко, О. Костолович, М. Шкодин, А. Тимошенко, Т. Гупка-Макогін, Н. |