Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2020г.,N 4 Интересные статьи : Коржов Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні/ Г. Коржов (стр.15-19) Коржов Г. Методи соціологічних досліджень/ Г. Коржов (стр.19-23) Коржов Г. Кабінетне дослідження/ Г. Коржов (стр.23-26) Федорченко А. Як правильно скласти опитувальник/ А. Федорченко (стр.26-30) Єнін М. Дослідження соціальних явищ онлайн/ М. Єнін (стр.30-34) Харченко Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли/ Н. Харченко (стр.41-45) Паніотто В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки/ В. Паніотто (стр.45-47) Шахдінарян А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні/ А. Шахдінарян (стр.47-50) Костюченко Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа/ Т. Костюченко (стр.50-54) Винославська С. Дані та інтерпретація даних/ С. Винославська (стр.54-56) Яшкіна О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж/ О. Яшкіна (стр.59-64) Яшкіна О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами/ О. Яшкіна (стр.64-68) Погорелов О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень/ О. Погорелов (стр.68-70) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Коржов, Г. Федорченко, А. Єнін, М. Харченко, Н. Паніотто, В. Шахдінарян, А. Костюченко, Т. Винославська, С. Яшкіна, О. Погорелов, О. |