Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Коржов Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні/ Г. Коржов (стр.15-19)
Коржов Г. Методи соціологічних досліджень/ Г. Коржов (стр.19-23)
Коржов Г. Кабінетне дослідження/ Г. Коржов (стр.23-26)
Федорченко А. Як правильно скласти опитувальник/ А. Федорченко (стр.26-30)
Єнін М. Дослідження соціальних явищ онлайн/ М. Єнін (стр.30-34)
Харченко Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли/ Н. Харченко (стр.41-45)
Паніотто В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки/ В. Паніотто (стр.45-47)
Шахдінарян А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні/ А. Шахдінарян (стр.47-50)
Костюченко Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа/ Т. Костюченко (стр.50-54)
Винославська С. Дані та інтерпретація даних/ С. Винославська (стр.54-56)
Яшкіна О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж/ О. Яшкіна (стр.59-64)
Яшкіна О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами/ О. Яшкіна (стр.64-68)
Погорелов О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень/ О. Погорелов (стр.68-70)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Коржов, Г.
Федорченко, А.
Єнін, М.
Харченко, Н.
Паніотто, В.
Шахдінарян, А.
Костюченко, Т.
Винославська, С.
Яшкіна, О.
Погорелов, О.