Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2019г.,N 5 Интересные статьи : Ільїна С. . Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro/ С. Ільїна (стр.4-10) Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019 (стр.11-16) Монтрін І. . Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг/ І. Монтрін, А. Коротєєва (стр.17-22) Гарслян И. . Private Labelэкономия или разумное потребление/ И. Гарслян (стр.23-25) Новикова З. . PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва/ З. Новикова (стр.26-33) Бучинська О. . Чорна п’ятниця: міф чи реальність/ О. Бучинська (стр.34-42) Корчинський А. . Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа/ А. Корчинський (стр.43-52) Стельмахова О. . Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR/ О. Стельмахова (стр.53-54) Ковальчук С. . Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками/ С. Ковальчук ; C/ Rjdfkmxer, О. Мороз (стр.55-64) Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти (стр.65-66) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Ільїна, С. Монтрін, І. Гарслян, И. Новикова, З. Бучинська, О. Корчинський, А. Стельмахова, О. Ковальчук, С. Коротєєва, А. Мороз, О. |