Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2019г.,N 5
Интересные статьи :
Ільїна С. . Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro/ С. Ільїна (стр.4-10)
Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019 (стр.11-16)
Монтрін І. . Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг/ І. Монтрін, А. Коротєєва (стр.17-22)
Гарслян И. . Private Labelэкономия или разумное потребление/ И. Гарслян (стр.23-25)
Новикова З. . PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва/ З. Новикова (стр.26-33)
Бучинська О. . Чорна п’ятниця: міф чи реальність/ О. Бучинська (стр.34-42)
Корчинський А. . Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа/ А. Корчинський (стр.43-52)
Стельмахова О. . Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR/ О. Стельмахова (стр.53-54)
Ковальчук С. . Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками/ С. Ковальчук ; C/ Rjdfkmxer, О. Мороз (стр.55-64)
Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти (стр.65-66)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Ільїна, С.
Монтрін, І.
Гарслян, И.
Новикова, З.
Бучинська, О.
Корчинський, А.
Стельмахова, О.
Ковальчук, С.
Коротєєва, А.
Мороз, О.