Заглавиегазеты: Психолог -2019г.,N 9 Интересные статьи : Хачатурян Ю. . Метод корекції шкільної тривожності/ Ю. Хачатурян (стр.4-11) Третяк Р. . Розвиток обдарованої дитини/ Р. Третяк (стр.12-19) Діденко М. . Техніка саморегуляції та психотерапія/ М. Діденко (стр.20-27) Вавілова А. . Тривожність у дітей та підлітків : діагностика/ А. Вавілова (стр.28-33) Удачіна Г. Рухливі ігри. Ігри для заняття емоційного напруження/ Г. Удачіна (стр.34-37) Козак Н. . Із початкової до середньої школи : профілактика тривожності дітей/ Н. Козак (стр.38-67) Чек-лист: 10 ознак високого рівня тривожності (стр.47-49. - Вкладка) Як перемогти тривожність? (стр.52. - Вкладка) Рекомендації батькам (стр.54. - Вкладка) Бондарчук І. . Знижуємо рівень шкільної тривожності : корекційні заняття/ І. Бондарчук (стр.68-84) Пасивна поведінка(загальна характеристика) (стр.90-91) Агресивна поведінка (загальна характеристика) (стр.92-95) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Хачатурян, Ю. Третяк, Р. Діденко, М. Вавілова, А. Удачіна, Г. Козак, Н. Бондарчук, І. |