Заглавиегазеты: Психолог -2019г.,N 9
Интересные статьи :
Хачатурян Ю. . Метод корекції шкільної тривожності/ Ю. Хачатурян (стр.4-11)
Третяк Р. . Розвиток обдарованої дитини/ Р. Третяк (стр.12-19)
Діденко М. . Техніка саморегуляції та психотерапія/ М. Діденко (стр.20-27)
Вавілова А. . Тривожність у дітей та підлітків : діагностика/ А. Вавілова (стр.28-33)
Удачіна Г. Рухливі ігри. Ігри для заняття емоційного напруження/ Г. Удачіна (стр.34-37)
Козак Н. . Із початкової до середньої школи : профілактика тривожності дітей/ Н. Козак (стр.38-67)
Чек-лист: 10 ознак високого рівня тривожності (стр.47-49. - Вкладка)
Як перемогти тривожність? (стр.52. - Вкладка)
Рекомендації батькам (стр.54. - Вкладка)
Бондарчук І. . Знижуємо рівень шкільної тривожності : корекційні заняття/ І. Бондарчук (стр.68-84)
Пасивна поведінка(загальна характеристика) (стр.90-91)
Агресивна поведінка (загальна характеристика) (стр.92-95)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Хачатурян, Ю.
Третяк, Р.
Діденко, М.
Вавілова, А.
Удачіна, Г.
Козак, Н.
Бондарчук, І.