Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2019г.,N 1 Интересные статьи : Паніотто В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018)/ В. Паніотто (стр.4-11) Голубаєв О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні/ О. Голубаєв (стр.25-32) Савицька Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді/ Н. Савицька (стр.33-41) Голованова М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання/ М. Голованова (стр.43-45) Голіцин А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти/ А. Голіцин (стр.46-47) Панченко О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку/ О. Панченко (стр.47-54) Корчинський В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа/ В. Корчинський (стр.54-56) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Паніотто, В. Голубаєв, О. Савицька, Н. Голованова, М. Голіцин, А. Панченко, О. Корчинський, В. |