Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Паніотто В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018)/ В. Паніотто (стр.4-11)
Голубаєв О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні/ О. Голубаєв (стр.25-32)
Савицька Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді/ Н. Савицька (стр.33-41)
Голованова М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання/ М. Голованова (стр.43-45)
Голіцин А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти/ А. Голіцин (стр.46-47)
Панченко О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку/ О. Панченко (стр.47-54)
Корчинський В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа/ В. Корчинський (стр.54-56)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Паніотто, В.
Голубаєв, О.
Савицька, Н.
Голованова, М.
Голіцин, А.
Панченко, О.
Корчинський, В.