Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 4 Интересные статьи : Осіпчук Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть/ Н. Осіпчук (стр.3-6) Вольянська С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства/ С. Вольянська, А. Остапенко (стр.7-10) Желюк О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти/ О. Желюк (стр.10-13) Иванов Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления/ Ю. Иванов (стр.13-15) Кочубей А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування/ А. Кочубей, А. Нагорна (стр.16-18) Кречик А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти/ А. Кречик, Ю. Олексін (стр.19-22) Курінна Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя/ Т. Курінна, Ю. Присяжнюк (стр.22-25) Левицкая А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами/ А. Левицкая (стр.25-27) Сущик Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти/ Н. Сущик, Н. Оксентюк (стр.30-33) Турчик І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти/ І. Турчик (стр.33-37) Ястребова В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти/ В. Ястребова, Т. Бабко (стр.38-41) Андрос М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання/ М. Андрос (стр.42-45) Берека В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів/ В. Берека (стр.46-49) Біферт Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту/ Н. Біферт (стр.49-52) Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища (стр.52-56) Бухальська С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури/ С. Бухальська (стр.56-59) Ляхоцька Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти/ Л. Ляхоцька (стр.60-62) Похильчук І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин"/ І. Похильчук (стр.63-66) Сорока В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр"/ В. Сорока (стр.67-75) Хмеляр І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання/ І. Хмеляр (стр.75-79) Березюк Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів/ Т. Березюк (стр.80-84) Луцик Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки/ Г. Луцик (стр.84-87) Нечипорук Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема/ Л. Нечипорук (стр.87-90) Павелків К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету/ К. Павелків (стр.91-95) Петрівський Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови/ Я. Петрівський (стр.96-99) Тарасюк Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників/ Н. Тарасюк (стр.100-102) Грицик Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти/ Т. Грицик (стр.103-106) Дмитренко Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі/ Н. Дмитренко (стр.107-111) Тарабасова Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти/ Л. Тарабасова (стр.111-114) Корж Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки/ Г. Корж (стр.115-119) Ковбасюк Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості/ Т. Ковбасюк (стр.120-123) Сокаль В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності/ В. Сокаль (стр.123-126) Шинкаренко В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості"/ В. Шинкаренко (стр.127-129) Якимчук М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу/ М. Якимчук (стр.129-135) Безкоровайна Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл/ Б. Безкоровайна (стр.136-139) Безкоровайна О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського/ О. Безкоровайна (стр.139-141) Цізі В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах/ В. Цізі (стр.142-144) Гурич І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності/ І. Гурич (стр.144-146) Даюк Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису/ Ж. Даюк (стр.147-149) Димченко С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури/ С. Димченко (стр.149-152) Закопець Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи/ Л. Закопець (стр.152-154) Комісарова О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні/ О. Комісарова (стр.154-157) Остапенко Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу/ Л. Остапенко (стр.157-160) Остасюк З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування/ З. Остасюк, В. Рокош (стр.161-163) Пастушок Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів/ Т. Пастушок (стр.163-166) Перловська А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва/ А. Перловська (стр.166-168) Регуліч І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес/ І. Регуліч (стр.169-171) Столярчук Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина"/ Б. Столярчук (стр.171-175) Багорка А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет"/ А. Багорка (стр.176-180) Галатюк М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання/ М. Галатюк (стр.181-183) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Осіпчук, Н. Вольянська, С. Желюк, О. Иванов, Ю. Кочубей, А. Кречик, А. Курінна, Т. Левицкая, А. Сущик, Н. Турчик, І. Ястребова, В. Андрос, М. Берека, В. Біферт, Н. Бухальська, С. Ляхоцька, Л. Похильчук, І. Сорока, В. Хмеляр, І. Березюк, Т. Луцик, Г. Нечипорук, Л. Павелків, К. Петрівський, Я. Тарасюк, Н. Грицик, Т. Дмитренко, Н. Тарабасова, Л. Корж, Г. Ковбасюк, Т. Сокаль, В. Шинкаренко, В. Якимчук, М. Безкоровайна, Б. Безкоровайна, О. Цізі, В. Гурич, І. Даюк, Ж. Димченко, С. Закопець, Л. Комісарова, О. Остапенко, Л. Остасюк, З. Пастушок, Т. Перловська, А. Регуліч, І. Столярчук, Б. Багорка, А. Галатюк, М. Остапенко, А. Нагорна, А. Олексін, Ю. Присяжнюк, Ю. Оксентюк, Н. Бабко, Т. Рокош, В. |