Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів/ І. Андрощук (стр.3-7)
Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?/ І. Толмачова (стр.10-16)
Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"/ О. Кіян (стр.17-20)
Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників/ Н. Мельник (стр.21-25)
Москалець М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. Москалець, В. Швидун (стр.25-29)
Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку/ С. Толочко (стр.29-36)
Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні/ В. Дем’янюк (стр.36-39)
Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/ Т. Кристопчук (стр.40-43)
Носенко Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища/ Ю. Носенко, М. Шишкіна (стр.44-50)
Павлова Н. . Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки/ Н. Павлова (стр.50-55)
Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/ В. Савченко (стр.55-57)
Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань/ Т. Кожушкіна (стр.58-61)
Воробйова Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук/ Л. Воробйова, Т. Сергіюк (стр.62-65)
Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії/ І. Бондар (стр.66-69)
Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.70-73)
Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.74-77)
Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання/ В. Шутяк (стр.78-82)
Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі/ Г. Поплавська (стр.82-84)
Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти/ С. Литвиненко (стр.85-87)
Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти/ О. Юрчук (стр.88-92)
Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі/ С. Бухальська (стр.93-96)
Удовиченко І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації/ І. Удовиченко (стр.96-110)
Крусь О. Національне виховання як педагогічна домінанта/ О. Крусь (стр.128-131)
Мазурок І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів/ І. Мазурок, Л. Столярчук (стр.131-134)
Войтович О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки/ О. Войтович (стр.135-139)
Левчук Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку/ Я. Левчук (стр.139-142)
Семенюк Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського/ Н. Семенюк (стр.143-147)
Сінельников І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста/ І. Сінельников, Л. Остапенко (стр.148-151)
Гаоян С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ С. Гаоян (стр.151-154)
Тарчинська Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста/ Ю. Тарчинська, Ю. Дубан (стр.155-159)
Берека В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей/ В. Берека (стр.160-163)
Гавлітіна Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським/ Т. Гавлітіна (стр.163-166)
Городецька О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку/ О. Городецька (стр.166-169)
Демченко В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона/ В. Демченко (стр.169-171)
Гринькова Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку/ Н. Гринькова (стр.172-174)
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології (стр.175-179)
Ковбасюк Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського/ Т. Ковбасюк (стр.179-182)
Лютко О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи/ О. Лютко (стр.182-187)
Михасюк Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.188-192)
Павлюк В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи/ В. Павлюк (стр.193-195)
Пустовіт Г. . Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.196-199)
Шпичак І. . Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського/ І. Шпичак (стр.204-206)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Андрощук, І.
Толмачова, І.
Кіян, О.
Мельник, Н.
Москалець, М.
Толочко, С.
Дем’янюк, В.
Кристопчук, Т.
Носенко, Ю.
Павлова, Н.
Савченко, В.
Кожушкіна, Т.
Воробйова, Л.
Бондар, І.
Белешко, Д.
Ковтонюк, Г.
Шутяк, В.
Поплавська, Г.
Литвиненко, С.
Юрчук, О.
Бухальська, С.
Удовиченко, І.
Крусь, О.
Мазурок, І.
Войтович, О.
Левчук, Я.
Семенюк, Н.
Сінельников, І.
Гаоян, С.
Тарчинська, Ю.
Берека, В.
Гавлітіна, Т.
Городецька, О.
Демченко, В.
Гринькова, Н.
Ковбасюк, Т.
Лютко, О.
Михасюк, Т.
Павлюк, В.
Пустовіт, Г.
Шпичак, І.
Швидун, В.
Шишкіна, М.
Сергіюк, Т.
Столярчук, Л.
Остапенко, Л.
Дубан, Ю.