Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 3 Интересные статьи : Андрощук І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів/ І. Андрощук (стр.3-7) Толмачова І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма?/ І. Толмачова (стр.10-16) Кіян О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа"/ О. Кіян (стр.17-20) Мельник Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників/ Н. Мельник (стр.21-25) Москалець М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. Москалець, В. Швидун (стр.25-29) Толочко С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку/ С. Толочко (стр.29-36) Дем’янюк В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні/ В. Дем’янюк (стр.36-39) Кристопчук Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти/ Т. Кристопчук (стр.40-43) Носенко Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища/ Ю. Носенко, М. Шишкіна (стр.44-50) Павлова Н. . Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки/ Н. Павлова (стр.50-55) Савченко В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій/ В. Савченко (стр.55-57) Кожушкіна Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань/ Т. Кожушкіна (стр.58-61) Воробйова Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук/ Л. Воробйова, Т. Сергіюк (стр.62-65) Бондар І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії/ І. Бондар (стр.66-69) Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.70-73) Ковтонюк Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін/ Г. Ковтонюк (стр.74-77) Шутяк В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання/ В. Шутяк (стр.78-82) Поплавська Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі/ Г. Поплавська (стр.82-84) Литвиненко С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти/ С. Литвиненко (стр.85-87) Юрчук О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти/ О. Юрчук (стр.88-92) Бухальська С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі/ С. Бухальська (стр.93-96) Удовиченко І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації/ І. Удовиченко (стр.96-110) Крусь О. Національне виховання як педагогічна домінанта/ О. Крусь (стр.128-131) Мазурок І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів/ І. Мазурок, Л. Столярчук (стр.131-134) Войтович О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки/ О. Войтович (стр.135-139) Левчук Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку/ Я. Левчук (стр.139-142) Семенюк Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського/ Н. Семенюк (стр.143-147) Сінельников І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста/ І. Сінельников, Л. Остапенко (стр.148-151) Гаоян С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін/ С. Гаоян (стр.151-154) Тарчинська Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста/ Ю. Тарчинська, Ю. Дубан (стр.155-159) Берека В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей/ В. Берека (стр.160-163) Гавлітіна Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським/ Т. Гавлітіна (стр.163-166) Городецька О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку/ О. Городецька (стр.166-169) Демченко В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона/ В. Демченко (стр.169-171) Гринькова Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку/ Н. Гринькова (стр.172-174) Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології (стр.175-179) Ковбасюк Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського/ Т. Ковбасюк (стр.179-182) Лютко О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи/ О. Лютко (стр.182-187) Михасюк Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра/ Т. Михасюк (стр.188-192) Павлюк В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи/ В. Павлюк (стр.193-195) Пустовіт Г. . Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського/ Г. Пустовіт (стр.196-199) Шпичак І. . Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського/ І. Шпичак (стр.204-206) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Андрощук, І. Толмачова, І. Кіян, О. Мельник, Н. Москалець, М. Толочко, С. Дем’янюк, В. Кристопчук, Т. Носенко, Ю. Павлова, Н. Савченко, В. Кожушкіна, Т. Воробйова, Л. Бондар, І. Белешко, Д. Ковтонюк, Г. Шутяк, В. Поплавська, Г. Литвиненко, С. Юрчук, О. Бухальська, С. Удовиченко, І. Крусь, О. Мазурок, І. Войтович, О. Левчук, Я. Семенюк, Н. Сінельников, І. Гаоян, С. Тарчинська, Ю. Берека, В. Гавлітіна, Т. Городецька, О. Демченко, В. Гринькова, Н. Ковбасюк, Т. Лютко, О. Михасюк, Т. Павлюк, В. Пустовіт, Г. Шпичак, І. Швидун, В. Шишкіна, М. Сергіюк, Т. Столярчук, Л. Остапенко, Л. Дубан, Ю. |