Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Андрощук І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти/ І. Андрощук (стр.3-6)
Загородня А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі/ А. Загородня (стр.7-10)
Надєждіна І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть/ І. Надєждіна (стр.10-13)
Лунячек В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова/ В. Лунячек (стр.14-23)
Литвиненко Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ/ Г. Литвиненко (стр.22-24)
Черніговець Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти/ Т. Черніговець (стр.25-29)
Івашньова С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби/ С. Івашньова (стр.29-34)
Фаєвська А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи/ А. Фаєвська (стр.35-38)
Герасименко Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти/ Л. Герасименко (стр.39-42)
Кос М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу/ М. Кос (стр.42-45)
Крутова Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів/ Н. Крутова (стр.46-50)
Стернік В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання/ В. Стернік, О. Бурачик (стр.51-53)
Сушик Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти/ Н. Сушик (стр.53-56)
Пайкуш М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря/ М. Пайкуш (стр.56-60)
Таборовець Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами/ Л. Таборовець (стр.61-63)
Шидловський А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей/ А. Шидловський (стр.63-66)
Шмирук Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення/ Н. Шмирук (стр.66-70)
Бляшевська А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях/ А. Бляшевська (стр.71-74)
Васильченко Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища/ Л. Васильченко (стр.75-78)
Мойсеенко І. . Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра/ І. Мойсеенко (стр.79-81)
Яценюк Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами/ Л. Яценюк (стр.82-84)
Березовська Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників/ Л. Березовська (стр.85-87)
Савицька А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз/ А. Савицька (стр.88-90)
Мосійчук І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів/ І. Б. Мосійчук (стр.94-97)
Озарчук І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії/ І. Озарчук (стр.97-100)
Шацька Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи/ Н. Шацька (стр.100-104)
Герасименко О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть/ О. Герасименко (стр.105-109)
Гладун В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу/ В. Гладун (стр.109-114)
Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.115-118)
Кирилецька Г. Тестова перевірка знань із математики/ Г. Кирилецька (стр.119-122)
Козяр М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР/ М. Козяр (стр.122-126)
Боровець О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи/ О. Боровець (стр.127-129)
Муляр Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи/ Н. Муляр (стр.130-133)
Онищук І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.133-136)
Лисиця Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах/ Д. Лисиця (стр.137-140)
Удовиченко І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності/ І. Удовиченко (стр.140-143)
Кирильчук Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання/ Ю. Кирильчук (стр.144-146)
Ковальчук І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання/ І. Ковальчук (стр.147-150)
Якухно І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти/ І. Якухно (стр.151-154)
Шумська О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності/ О. Шумська (стр.154-156)
Шинкаренко В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти/ В. Шинкаренко (стр.156-159)
Крижановська Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи/ Т. Крижановська (стр.160-163)
Радковська Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи/ Л. Радковська (стр.164-166)
Столярчук Б. Штрихи до творчого портрета/ Б. Столярчук
Столярчук Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта/ Б. Столярчук (стр.167-171)
Одробінський Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору/ Ю. Одробінський (стр.171-175)
Федорець В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога/ В. Федорець (стр.176-190)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Андрощук, І.
Загородня, А.
Надєждіна, І.
Лунячек, В.
Литвиненко, Г.
Черніговець, Т.
Івашньова, С.
Фаєвська, А.
Герасименко, Л.
Кос, М.
Крутова, Н.
Стернік, В.
Сушик, Н.
Пайкуш, М.
Таборовець, Л.
Шидловський, А.
Шмирук, Н.
Бляшевська, А.
Васильченко, Л.
Мойсеенко, І.
Яценюк, Л.
Березовська, Л.
Савицька, А.
Мосійчук, І. Б.
Озарчук, І.
Шацька, Н.
Герасименко, О.
Гладун, В.
Белешко, Д.
Кирилецька, Г.
Козяр, М.
Боровець, О.
Муляр, Н.
Онищук, І.
Лисиця, Д.
Удовиченко, І.
Кирильчук, Ю.
Ковальчук, І.
Якухно, І.
Шумська, О.
Шинкаренко, В.
Крижановська, Т.
Радковська, Л.
Столярчук, Б.
Одробінський, Ю.
Федорець, В.
Бурачик, О.