Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2018г.,N 2 Интересные статьи : Андрощук І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти/ І. Андрощук (стр.3-6) Загородня А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі/ А. Загородня (стр.7-10) Надєждіна І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть/ І. Надєждіна (стр.10-13) Лунячек В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова/ В. Лунячек (стр.14-23) Литвиненко Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ/ Г. Литвиненко (стр.22-24) Черніговець Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти/ Т. Черніговець (стр.25-29) Івашньова С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби/ С. Івашньова (стр.29-34) Фаєвська А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи/ А. Фаєвська (стр.35-38) Герасименко Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти/ Л. Герасименко (стр.39-42) Кос М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу/ М. Кос (стр.42-45) Крутова Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів/ Н. Крутова (стр.46-50) Стернік В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання/ В. Стернік, О. Бурачик (стр.51-53) Сушик Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти/ Н. Сушик (стр.53-56) Пайкуш М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря/ М. Пайкуш (стр.56-60) Таборовець Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами/ Л. Таборовець (стр.61-63) Шидловський А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей/ А. Шидловський (стр.63-66) Шмирук Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення/ Н. Шмирук (стр.66-70) Бляшевська А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях/ А. Бляшевська (стр.71-74) Васильченко Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища/ Л. Васильченко (стр.75-78) Мойсеенко І. . Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра/ І. Мойсеенко (стр.79-81) Яценюк Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами/ Л. Яценюк (стр.82-84) Березовська Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників/ Л. Березовська (стр.85-87) Савицька А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз/ А. Савицька (стр.88-90) Мосійчук І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів/ І. Б. Мосійчук (стр.94-97) Озарчук І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії/ І. Озарчук (стр.97-100) Шацька Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи/ Н. Шацька (стр.100-104) Герасименко О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть/ О. Герасименко (стр.105-109) Гладун В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу/ В. Гладун (стр.109-114) Белешко Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів/ Д. Белешко (стр.115-118) Кирилецька Г. Тестова перевірка знань із математики/ Г. Кирилецька (стр.119-122) Козяр М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР/ М. Козяр (стр.122-126) Боровець О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи/ О. Боровець (стр.127-129) Муляр Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи/ Н. Муляр (стр.130-133) Онищук І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.133-136) Лисиця Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах/ Д. Лисиця (стр.137-140) Удовиченко І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності/ І. Удовиченко (стр.140-143) Кирильчук Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання/ Ю. Кирильчук (стр.144-146) Ковальчук І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання/ І. Ковальчук (стр.147-150) Якухно І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти/ І. Якухно (стр.151-154) Шумська О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності/ О. Шумська (стр.154-156) Шинкаренко В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти/ В. Шинкаренко (стр.156-159) Крижановська Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи/ Т. Крижановська (стр.160-163) Радковська Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи/ Л. Радковська (стр.164-166) Столярчук Б. Штрихи до творчого портрета/ Б. Столярчук Столярчук Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта/ Б. Столярчук (стр.167-171) Одробінський Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору/ Ю. Одробінський (стр.171-175) Федорець В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога/ В. Федорець (стр.176-190) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Андрощук, І. Загородня, А. Надєждіна, І. Лунячек, В. Литвиненко, Г. Черніговець, Т. Івашньова, С. Фаєвська, А. Герасименко, Л. Кос, М. Крутова, Н. Стернік, В. Сушик, Н. Пайкуш, М. Таборовець, Л. Шидловський, А. Шмирук, Н. Бляшевська, А. Васильченко, Л. Мойсеенко, І. Яценюк, Л. Березовська, Л. Савицька, А. Мосійчук, І. Б. Озарчук, І. Шацька, Н. Герасименко, О. Гладун, В. Белешко, Д. Кирилецька, Г. Козяр, М. Боровець, О. Муляр, Н. Онищук, І. Лисиця, Д. Удовиченко, І. Кирильчук, Ю. Ковальчук, І. Якухно, І. Шумська, О. Шинкаренко, В. Крижановська, Т. Радковська, Л. Столярчук, Б. Одробінський, Ю. Федорець, В. Бурачик, О. |