Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2017г.,N 4 Интересные статьи : Ваколя З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття/ З. Ваколя (стр.3-7) Демченко В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству?/ В. Демченко (стр.7-9) Адамович І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу/ І. Адамович (стр.10-13) Вознюк Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти/ Л. Вознюк (стр.13-17) Лінник Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи/ Ю. Лінник Ткаченко Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу/ Г. Ткаченко (стр.21-23) Гуріна А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України/ А. Гуріна (стр.24-26) Зубик Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків/ Л. Зубик (стр.26-29) Лехіцький Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників/ Т. Лехіцький (стр.30-32) Овчарук О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності/ О. Овчарук (стр.32-35) Тимощук О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості"/ О. Тимощук, Ю. Новак (стр.36-41) Філоненко К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання/ К. Філоненко (стр.41-45) Артемова О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи/ /О. Артемова (стр.46-49) Федорова Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки/ Н. Федорова (стр.50-53) Цимбалюк О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи/ О. Цимбалюк (стр.54-57) Юрчук Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії/ Л. Юрчук (стр.57-60) Криницька О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної/ О. Криницька, Е. Варениця (стр.60-64) Лавренчук В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття/ В. Лавренчук (стр.65-69) Паніна Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років/ Л. Паніна (стр.70-73) Приймак О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу/ О. Приймак (стр.74-78) Онищук І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.78-81) Черешнюк О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном/ О. Черешнюк (стр.82-85) Войтович О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів/ О. Войтович (стр.86-88) Побидайло Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування/ Н. Побидайло (стр.89-91) Бухальська С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу/ С. Бухальська, С. Бухальська (стр.92-96) Гавлітіна Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти/ Т. Гавлітіна (стр.97-100) Даюк Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція/ Ж. Даюк, А. Бубало (стр.103-105) Димченко С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури/ С. Димченко (стр.106-109) Левчук Я. Соціальний вимір музичних субкультур/ Я. Левчук (стр.109-112) Нарожна Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів/ Н. Нарожна, Л. Остапенко (стр.113-115) Радковська Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності/ Л. Радковська (стр.116-118) Радковська Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора/ Л. Радковська, Ю. Янкович (стр.119-121) Сверлюк Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен/ Я. Сверлюк, Л. Остапенко (стр.121-124) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Ваколя, З. Демченко, В. Адамович, І. Вознюк, Л. Лінник, Ю. Ткаченко, Г. Гуріна, А. Зубик, Л. Лехіцький, Т. Овчарук, О. Тимощук, О. Філоненко, К. Артемова, О. Федорова, Н. Цимбалюк, О. Юрчук, Л. Криницька, О. Лавренчук, В. Паніна, Л. Приймак, О. Онищук, І. Черешнюк, О. Войтович, О. Побидайло, Н. Бухальська, С. Гавлітіна, Т. Даюк, Ж. Димченко, С. Левчук, Я. Нарожна, Н. Радковська, Л. Сверлюк, Я. Новак, Ю. Варениця, Е. Бубало, А. Остапенко, Л. Янкович, Ю. |