Заглавие журнала :Нова педагогічна думка -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Ваколя З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття/ З. Ваколя (стр.3-7)
Демченко В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству?/ В. Демченко (стр.7-9)
Адамович І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу/ І. Адамович (стр.10-13)
Вознюк Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти/ Л. Вознюк (стр.13-17)
Лінник Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи/ Ю. Лінник
Ткаченко Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу/ Г. Ткаченко (стр.21-23)
Гуріна А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України/ А. Гуріна (стр.24-26)
Зубик Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків/ Л. Зубик (стр.26-29)
Лехіцький Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників/ Т. Лехіцький (стр.30-32)
Овчарук О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності/ О. Овчарук (стр.32-35)
Тимощук О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості"/ О. Тимощук, Ю. Новак (стр.36-41)
Філоненко К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання/ К. Філоненко (стр.41-45)
Артемова О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи/ /О. Артемова (стр.46-49)
Федорова Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки/ Н. Федорова (стр.50-53)
Цимбалюк О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи/ О. Цимбалюк (стр.54-57)
Юрчук Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії/ Л. Юрчук (стр.57-60)
Криницька О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної/ О. Криницька, Е. Варениця (стр.60-64)
Лавренчук В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття/ В. Лавренчук (стр.65-69)
Паніна Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років/ Л. Паніна (стр.70-73)
Приймак О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу/ О. Приймак (стр.74-78)
Онищук І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти/ І. Онищук (стр.78-81)
Черешнюк О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном/ О. Черешнюк (стр.82-85)
Войтович О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів/ О. Войтович (стр.86-88)
Побидайло Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування/ Н. Побидайло (стр.89-91)
Бухальська С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу/ С. Бухальська, С. Бухальська (стр.92-96)
Гавлітіна Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти/ Т. Гавлітіна (стр.97-100)
Даюк Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція/ Ж. Даюк, А. Бубало (стр.103-105)
Димченко С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури/ С. Димченко (стр.106-109)
Левчук Я. Соціальний вимір музичних субкультур/ Я. Левчук (стр.109-112)
Нарожна Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів/ Н. Нарожна, Л. Остапенко (стр.113-115)
Радковська Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності/ Л. Радковська (стр.116-118)
Радковська Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора/ Л. Радковська, Ю. Янкович (стр.119-121)
Сверлюк Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен/ Я. Сверлюк, Л. Остапенко (стр.121-124)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Ваколя, З.
Демченко, В.
Адамович, І.
Вознюк, Л.
Лінник, Ю.
Ткаченко, Г.
Гуріна, А.
Зубик, Л.
Лехіцький, Т.
Овчарук, О.
Тимощук, О.
Філоненко, К.
Артемова, О.
Федорова, Н.
Цимбалюк, О.
Юрчук, Л.
Криницька, О.
Лавренчук, В.
Паніна, Л.
Приймак, О.
Онищук, І.
Черешнюк, О.
Войтович, О.
Побидайло, Н.
Бухальська, С.
Гавлітіна, Т.
Даюк, Ж.
Димченко, С.
Левчук, Я.
Нарожна, Н.
Радковська, Л.
Сверлюк, Я.
Новак, Ю.
Варениця, Е.
Бубало, А.
Остапенко, Л.
Янкович, Ю.