Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 338(477)/В-535
Автор(ы) : Ханін І. Г., Рашман Б. Г.
Заглавие : Теоретико-методичні підходи до формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції
Место публикации : Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр/ голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2016. - Вип. 4(76) : Економічні науки . - С. 144-152 (Шифр 338(477)/В-535-892324)
УДК : 338(477)
Предметные рубрики: Маркетинг послуг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб’єкти господарювання--маркетингові послуги--інформація про ринок--управлінські рішення--обсяг прибутків--норми прибутковості
Доп.точки доступа:
Рашман, Б. Г.