Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 3 Интересные статьи : Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/ О. Бучинська (стр.5-12) Басулто Ж. Тренды социальных медиа 2018/ Ж. Басулто (стр.13-18) Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS (стр.23-25) Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6 (стр.26-27) Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/ Ю. Щирін (стр.28-30) Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року (стр.32-35) На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці (стр.41-45) Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії/ О. Зозульов (стр.47-54) Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті (стр.55) Максименко О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання/ О. Максименко (стр.56-59) Стариков С. Тренінги Української асоціації маркетингу/ С. Стариков (стр.60-62) Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами (стр.66-69) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Бучинська, О. Басулто, Ж. Щирін, Ю. Зозульов, О. Максименко, О. Стариков, С. |