Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Бучинська О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку/ О. Бучинська (стр.5-12)
Басулто Ж. Тренды социальных медиа 2018/ Ж. Басулто (стр.13-18)
Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS (стр.23-25)
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6 (стр.26-27)
Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії)/ Ю. Щирін (стр.28-30)
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року (стр.32-35)
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці (стр.41-45)
Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії/ О. Зозульов (стр.47-54)
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті (стр.55)
Максименко О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання/ О. Максименко (стр.56-59)
Стариков С. Тренінги Української асоціації маркетингу/ С. Стариков (стр.60-62)
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами (стр.66-69)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Бучинська, О.
Басулто, Ж.
Щирін, Ю.
Зозульов, О.
Максименко, О.
Стариков, С.