Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2018г.,N 2
Интересные статьи :
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала (стр.4-7)
Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах/ Т. Мельник (стр.8-25)
Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/ С. Ангелова (стр.26-31)
Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави/ І. Лилик (стр.32-35)
Романовская А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?/ А. Романовская (стр.36-45)
Зозульов О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку/ О. Зозульов (стр.46-54)
Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/ Л. Яцишина (стр.55-62)
Зубковський Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України/ Ю. Зубковський (стр.63-68)
Лук'янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти/ В. Лук'янихін (стр.69-71)
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Мельник, Т.
Ангелова, С.
Лилик, І.
Романовская, А.
Зозульов, О.
Яцишина, Л.
Зубковський, Ю.
Лук'янихін, В.