> Шифр: М3/2021/4 Журнал 2021г. № 4 Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів?. - С.19-22 Гладунов, О. INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній / О. Гладунов, Н. Богданець. - С.27-34 Ковальчук, С. Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом / С. Ковальчук, О. Мороз. - С.35-42 Ларіна, Я. Веган-споживачі ЯК пepcпeктивний сегмент ринку органічної продукції / Я. Ларіна. - С.43-45 Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? / В. Пилипенко. - С.53-58 Ланской, А. Ефективні комунікації: вчитися не просто потрібно, але необхідно / А. Ланской. - С.59-64 Наскільки необхідні маркетологам професійні стандарти та чому. - С.65-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |