Шифр: М3/2021/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 4
Содержание:
Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів?. - С.19-22
Гладунов, О. INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній / О. Гладунов, Н. Богданець. - С.27-34
Ковальчук, С. Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом / С. Ковальчук, О. Мороз. - С.35-42
Ларіна, Я. Веган-споживачі ЯК пepcпeктивний сегмент ринку органічної продукції / Я. Ларіна. - С.43-45
Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? / В. Пилипенко. - С.53-58
Ланской, А. Ефективні комунікації: вчитися не просто потрібно, але необхідно / А. Ланской. - С.59-64
Наскільки необхідні маркетологам професійні стандарти та чому. - С.65-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1