> Шифр: в15/2021/4 Журнал 2021г. № 4 Кондратюк, О. Економічні ризики підприємства: постковідна трансформація / О. Кондратюк, І. Стояненко. - С.4-18 Макарчук, І. Ймовірнісний підхід до вимірювання цінового ризику підприємства / І. Макарчук, І. Федулова. - С.19-38 Гуляєва, Н. Інвестиційна активність підприємств: джерела відновлення / Н. Гуляєва, І. Вавдійчик. - С.36-55 Харсун, Л. Корпоративна соціальна відповідальність логістичного бізнесу / Л. Харсун. - С.56-67 Попик, О. Інноваційні технології управління якістю послуг / О. Попик. - С.68-80 Ткаченко, Т. Рекреаційний туризм: диверсифікація продуктового портфеля / Т. Ткаченко, О. Гладкий, В. Жученко. - С.81-90 Ведмідь, Н. Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги / Н. Ведмідь, М. Бойко, Л. Романчук. - С.91-100 Кулик, М. Управління поведінкою споживачів послуг гостинності / М. Кулик, К. Компанець, О. Авдан. - С.101-109 Притульська, Н. E-learning в умовах пандемії: практичний аспект / Н. Притульська, Т. Божко, С. Камінський. - С.110-117 П’ятницька, Г. Брендинг вищої освіти / Г. П’ятницька. - С.118-136 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |