> Шифр: З120773/2021/3 Журнал 2021г. № 3 Європейські тренди розвитку інклюзивного туризму в період пост-COVID-19. - С.4-12 Дугінець, Г. Конкурентні стратегії компаній на зовнішньому ринку / Г. Дугінець, О. Колеснікова. - С.12-23 Олейніков, Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки / Ю. Олейніков, Л. Сєрова. - С.23-36 Кудирко, Л. Фіскальні «війни» в умовах становлення глобальної цифрової економіки / Л. Кудирко, В. Антіхович. - С.36-52 Ніжейко, К. Міжнародні стратегічні альянси в ІТ-сфері / К. Ніжейко. - С.52-64 Музичук, М. СbC-звітність в податковому адмініструванні / М. Музичук, О. Фоміна. - С.64-77 Пурденко, О. А. Інноваційні бізнес-інструменти у сфері торгівлі / О. А. Пурденко, В. Мельник. - С.77-85 Гладій, І. Трансферне ціноутворення умеханізмі фінансової безпеки підприємтсва / І. Гладій. - С.85-98 Інформаційна складова у механізмі фінансвої безпеки підприємства. - С.98-108 Ладонько, Л. Професійна підготовка державних службовців : зарубіжний досвід / Л. Ладонько, Н. Мірко. - С.108-118 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |