Шифр: М3/2021/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 2
Содержание:
Параска, М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності / М. Параска, Л. Худолей. - С.13-16
Бур’янов, В. Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх існування та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам / В. Бур’янов. - С.16-33
Швец, В. Рынок не будет падать 800 лет / В. Швец. - С.33-36
Параска, М. Що в мені тобі моєму, або в чому сила бренду / М. Параска. - С.36-39
Голованова, М. Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії / М. Голованова, З. Каменєва, О. Ружаленко. - С.39-53
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1