> Шифр: М3/2021/2 Журнал 2021г. № 2 Параска, М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності / М. Параска, Л. Худолей. - С.13-16 Бур’янов, В. Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх існування та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам / В. Бур’янов. - С.16-33 Швец, В. Рынок не будет падать 800 лет / В. Швец. - С.33-36 Параска, М. Що в мені тобі моєму, або в чому сила бренду / М. Параска. - С.36-39 Голованова, М. Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії / М. Голованова, З. Каменєва, О. Ружаленко. - С.39-53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |