> Шифр: М3/2020/5 Журнал 2020г. № 5 Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26 Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35 Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50 Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62 Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |