Шифр: М3/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 5
Содержание:
Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26
Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50
Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62
Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1