> Шифр: М3/2019/5 Журнал 2019г. № 5 Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro / С. Ільїна. - С.4-10 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019. - С.11-16 Монтрін, І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг / І. Монтрін, А. Коротєєва. - С.17-22 Гарслян, И. Private Labelэкономия или разумное потребление / И. Гарслян. - С.23-25 Новикова, З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва / З. Новикова. - С.26-33 Бучинська, О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність / О. Бучинська. - С.34-42 Корчинський, А. Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа / А. Корчинський. - С.43-52 Стельмахова, О. Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR / О. Стельмахова. - С.53-54 Ковальчук, С. Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками / С. Ковальчук ; C/ Rjdfkmxer, О. Мороз. - С.55-64 Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти. - С.65-66 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |