> Шифр: В583027/2019/9 Журнал 2019г. № 9 Ісаєва, О. Емоційний інтелект + коефіцієнт любові = людина майбутнього : формування EQ та LQ на уроках літератури як запорука успішності людини / О. Ісаєва. - С.2-12 УАВЗЛ-25. Штрихи до портрета... : корінці, котрі живлять дерево літературної освіти. - С.13-17 Сугула, О. Вільний той, хто може не брехати : урок за творчістю Альбера Камю / О. Сугула. - С.18-22 Бойта, В. Образна візуалізація в системі роботи над поетичними та прозовими текстами / В. Бойта. - С.23-26 Федунович-Швед, О. Пантелеймон Куліш і Микола Лукаш: спільні підходи до перекладу драми Вільяма Шекспіра "Троїл і Крессіда" / О. Федунович-Швед ; -Швед О. Федунович, Я. Швед. - С.27-31 Небеленчук, І. Коли ти розгортаєш "Скрижаль..." / І. Небеленчук. - С.32-38 Ляхович, Л. Спадкоємиця народної казки : урок за вступом до поеми Олександра Пушкіна "Руслан і Людмила" / Л. Ляхович. - С.39-41 Первак, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури. 11 клас / О. Первак. - С.42-60. - Продовж. Початок : №7/8, 2019 Календарно-тематичне планування уроків польської мови. 5 клас (перший рік навчання, 2 год на тиждень, І семестр). - С.61-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |