Шифр: в15/2019/2
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текстььь] : науково- практичний журнал. - Київ, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 2
Содержание:
Мазаракі, А. Ідентифікація контенту національного брендингу / А. Мазаракі. - С.5-33
Мельник, Т. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації / Т. Мельник. - С.34-50
Уманців, Ю. М. Економічна теорія у новітньому методологічному дискурсі / Ю. М. Уманців. - С.51-63
Глушко, В. Вектор розвитку туризму в Україні / В. Глушко. - С.64-75
Шатайло, О. Кризи соціально-економічних систем: прояви та ознаки / О. Шатайло. - С.91-102
Чугунов, І. Видатки бюджету в системі соціально-економічного розвитку країни / І. Чугунов. - С.103-121
Шульга, Н. Кредитна стресостійкість банківської системи України / Н. Шульга. - С.122-136
Рубан, М. Фінансова спроможність місцевих бюджетів / М. Рубан. - С.137-152
Бідюк, ІА. Вища освіта в Україні: тенденції розвитку / ІА. Бідюк. - С.153-166
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1