> Шифр: в15/2019/2 Журнал 2019г. № 2 Мазаракі, А. Ідентифікація контенту національного брендингу / А. Мазаракі. - С.5-33 Мельник, Т. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації / Т. Мельник. - С.34-50 Уманців, Ю. М. Економічна теорія у новітньому методологічному дискурсі / Ю. М. Уманців. - С.51-63 Глушко, В. Вектор розвитку туризму в Україні / В. Глушко. - С.64-75 Шатайло, О. Кризи соціально-економічних систем: прояви та ознаки / О. Шатайло. - С.91-102 Чугунов, І. Видатки бюджету в системі соціально-економічного розвитку країни / І. Чугунов. - С.103-121 Шульга, Н. Кредитна стресостійкість банківської системи України / Н. Шульга. - С.122-136 Рубан, М. Фінансова спроможність місцевих бюджетів / М. Рубан. - С.137-152 Бідюк, ІА. Вища освіта в Україні: тенденції розвитку / ІА. Бідюк. - С.153-166 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |