> Шифр: М3/2018/5 Журнал 2018г. № 5 Лазебник, М. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 / М. Лазебник. - С.4-11 Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым. - С.11-16 Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys. - С.16-27 Ковальчук, С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу / С. Ковальчук, М. Принько. - С.27-35 Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8. - С.35-37 Боде, Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи / Л. Боде, Ж. Райжите. - С.37-47 Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / О. Бучинська. - С.47-65 Максименко, О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення / О. Максименко. - С.65-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |