> Шифр: Р6/2019/1 Журнал 2019г. № 1 Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3-7 Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8-12 Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з викристанням комп'ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13-14 Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15-17 Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17-19 Ягупа, І. Інтерговані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19-28 Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв'язків / Л. Ісаєва. - С.28-30 Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31-34 Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34-36 Корольова, Л. Навчає всіх і кожного / Л. Корольова. - С.36 Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37-39 Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39-40 Гільберг, Т. Встановлення причинно-наслідкових звязків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг. - С.41-43 Орієнтоване календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за підручником для 1 класу "Я досліджую світ". - С.44-46 Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня. - С.47-49 Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" (практика роботи навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50-53 Зубченко, Т. Культура взаємин у сім'ї / Т. Зубченко. - С.54-57 Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57 Кацубо, Я. Щаслива родина - щаслива дитина (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58-60 Грошева, О. Готуємось до НУШ: співучителювання / О. Грошева. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |