> Шифр: У393107/2017/6 Журнал 2017г. № 6 Ярмолюк, А. Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) / А Ярмолюк. - С.2-11 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (8-9 класи). - С.12-31 Бондаренко, Ю. Контроль, корекція і застосування літературних знань та вмінь / Ю. Бондаренко. - С.32-36 Усатенко, Т. Горизонт нової української школи : компетентність "спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами" / Т. Усатенко. - С.37-40 Степанченко, О. Потенціал української літератури - основа формування духовності учнів / О. Степанченко. - С.41-43 Бондарчук, К. Зовнішнє незалежне оцінювання як форма моніторингу компетентностей з української мови та літератури / К. Бондарчук. - С.44-48 Фещенко, М. Соціальні мережі як платформа висвітлення соціальних і культурних явищ / М. Фещенко. - С.49 Круценко, С. Основні види складнопідрядних речень. Підрядні сполучники і сполучні слова. Розділові знаки в складнопідрядному реченні / С. Круценко. - С.50-52 Рудик, Л. Дума "Маруся богуславка". Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі / Л. Рудик. - С.53-55 Тюлюкіна, Т. Ступені порівняння прислівників. Прислівник у ролі головних і другорядних членів речення. Розбір прислівника як частини мови / Т. Тюлюкіна. - С.56-58 Лис, В. Готуючись до ЗНО з української мови 2018 року в нестандартний та ефективний спосіб / В. Лис. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |