> Шифр: М3/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7 Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25 Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31 Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35 Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45 Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54 Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62 Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68 Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |