Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И (07)/П 957
Назва : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1976
Кільк.характеристики :159с
ISBN, Ціна 0 р.57 коп: Б.ц.
ББК : 4И (07)
Зміст : Бездієслівні конструкції у функції парцельованих членів двоскладних членів речень/ М.Й Акодес. Структурно-семантичні особливості форм найвищого ступеня порівняння прикметників (на матеріалі англійської мови)/ Л.І Байсара. Про деякі особливості вживання елементарних речень як компонентів складного/ Л.І Бєлєхова. Про граматичні індикатори синсемантії абзаца/ О.П Воробйова. Еліптичні і редуковані речення в мові реклами / І.В Гріліхес. Риторичне запитання як засіб реалізації імпліцитного заперечення/ К.О Лєпка. Локальне співрозташування слова-репрезентанта та його антецедента/ В. М Малишев. Про значення прийменника в обєктному дієслівному словосполученні в сучасній англійській мові/ Н.І Морева. Конотативні значення форм Indefinite i Continuous у сучасній англійській мові/ Н.І Пащенко. Пунктуація як один із засобів відтворення емоційної модальності (на матеріалі російських перекладів роману М.Твена "Пригоди Тома Сойєра"/ Л.А Пироженко. Про деякі результати синтаксемного аналізу двох*ядерних бездієслівних речень (на матеріалі сучасної англійської мови)/ О.О Письменна. До питання про уніфікацію форм вираження множини іменників в історії англійської мови / М.Д Рахімов. Пресупозиція і мовне існування/ І.І Саленко. Апозитивні конструкції англійської мови співвідносно з підрядними означальними реченнями та конструкціями розширення/ Г. І Студенець. З досвіду зіставлення парадигм дієслова geben в його безособових реалізаціях/ В.М Бєстужева. Про синтаксичну природу "другого додатка" та предикативного означення в сучасній німецькій мові (Валентно-трансформаційне дослідження)/ С.П Гандзюк. Про джерела поповнення категорії стану в німецькіц мові/ Н.Г Козинська. Складносурядне речення з питальною спрямованістю (на матеріалі німецької діалогічної мови)/ М.О Левашова. Про деякі тенденції в розвитку розміру синтаксичних одиниць у сучасній німецькій мові (на прикладі поширеної означальної групи)/ Ф.Г Оганджанян. Про семантико-синтаксичні зв*язки вставних та матричних речень/ О.Н Романенко. До питання про предикативні відношення і відповідні їм семантико-синтаксичні зв*язки/ М.П Савцова, Г.І Олешко. Актуалізація значення дієслова в сучасній німецькій мові (на матеріалі дієслів anschreiben, ansprechen / Л.І Цима. Перелічувальні речення з другорядними відтінками синтаксичної семантики/ В.П Кірненко. Структурно-семантичні особливості французьких прийменників порівняно з українськими/ Г.І Панич. Синтаксичні конструкції, що виражають модальні відношення/ Л.В Сухова. Про одну особливість вживання інфінітива в сучасній іспанській мові (До питання про нефлективну морфологію)/ М.М Вороніна. Про граматичне значення конструкції volver+a+Infinitivo в сучасній іспанській мові/ О.П Гальченко. Особливості синтаксичної валентності локалізатора в реченні сучасної іспанської мови/ І.О Криворчук. Вираження імперативності у мові роману Хуана Гойтісіло ,,Острів,, та способи передачі її в українській мові / В.Д Кровоп*ятник. До питання про дослідження структурно-семантичних варіантів безсполучникового складного речення в сучасній іспанській мові (на матеріалі ттворів Піо Барохи)/ Г.В Урусова. Структурно-морфологічні типи телескопних слів сучасної англійської мови/ Т.Р Тимошенко. Про вплив довжини слова на сприймання іншомовної лексики у звуковому коді/ І.В Бессонова; І.В Бесонова. До питання про методичну типологію текстів наукового стилю/ Г.А Гринюк. Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання/ Г.О Ємельянова. Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента/ Л.П Карпенко. Про основні лексичні операції в мовній діяльності/ О.О Стеценко. Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи/ О.Т Тимченко. Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання/ Н.М Шевцова.