-2005г.,N 2
Интересные статьи :
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах (стр.4) фывфыв: єврорбачення,ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко (стр.6-9) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко (стр.9-14) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови (стр.9-14) фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах (стр.24-32) фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови (стр.32-38) фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи (стр.40-50) фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення )/ В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко (стр.50-56) фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 "/ О. Карп'юк ; Н. Чумак (стр.56-62) фывфыв: ПІДРУЧНИК,КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош )/ Т. Сірик ; І. Молоцька (стр.62-68) фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА (стр.68-74) фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!"/ Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ (стр.74-78) фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ,НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе/ Т. Голуб ; О. Коваленко (стр.78-82) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' )/ Н. Чумак (стр.82-86) фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ) (стр.68-96) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей )/ І. Молоцька (стр.96-106) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови )/ о. ПЕРШУКОВА (стр.106-116) фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ (стр.120-126) фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ,Шіллер
Коваленко О. Вітчизняні підручники будуть кращими!/ О. Коваленко (стр.126-128) фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Полянський, П.
Коваленко, О.
Редько, В.
Карп'юк, О.
Сірик, Т.
Басай, Н.
Матвієнко, Т.
Голуб, Т.
Чумак, Н.
Молоцька, І.
ПЕРШУКОВА, о.
ШАЛАГІНОВ, б.