-2005г.,N 1 Интересные статьи : Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ) (стр.4) фывфыв: ЄВРОРАДА Крючков Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу/ Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман (стр.6-15) фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов (стр.16-25) фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ,олімпіада всеукраїнська A Little Teapot/ A'm a Little Snowman (стр.26) фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Калініна Л. Your Englishspeaking World: Sound Land/ Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман (стр.28-38) фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Seamster R. Reading Skills/ R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич (стр.38-41) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лазурко О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах/ О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен (стр.42-46) фывфыв: НІМЕЦКА МОВА,день німецької мови Іванова А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso"/ А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман (стр.46-50) фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Галаневич Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі/ Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич (стр.51-53) фывфыв: НІМЕЦКА МОВА Ситдикова Т. Знання, втіленне у пісні/ Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен (стр.54-59) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Редько В. Вивчаємо другу іноземну !/ В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман (стр.62-66) фывфыв: друга мова Станівська Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання/ Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич (стр.67-73) фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Вєтохов О. Наслухатися іноземної мови/ О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен (стр.74-82) фывфыв: АУДІЮВАННЯ Васильцова І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці/ І. Васильцова ; І. Гільман (стр.84-89) фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Новосельська Т. Перехрестя дум/ Т. Новосельська ; Л. Івашкевич (стр.90-92) фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Богаєвська А. Метод опозиції при дослідженні метафори/ А. Богаєвська ; Б. Пірлмен (стр.93-97),метафора Гільман І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман (стр.98-99) фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ,ФРАНЦУЗЬКА МОВА Івашкевич Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну?/ Л. Івашкевич (стр.100-102) фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover " (стр.104-116) фывфыв: КВІТИ,етнокультурологія,ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності (стр.120-127) фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Пірлмен Б. Як навчитися мислити/ Б. Пірлмен (стр.126-128) фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Интересные статьи : Доп.точки доступа: Крючков, Г. Калініна, Л. Seamster, R. Лазурко, О. Іванова, А. Галаневич, Т. Ситдикова, Т. Редько, В. Станівська, Т. Вєтохов, О. Васильцова, І. Новосельська, Т. Богаєвська, А. Гільман, І. Івашкевич, Л. Пірлмен, Б. |