-2004г.,N 4 Интересные статьи : Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект (стр.6-17) фывфыв: ПРОГРАМИ Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи (стр.18) фывфыв: ПІДРУЧНИК,ЄВРОРАДА Шишкова Г. Як збудити цікавість?/ Г. Шишкова ; Л. Гульпа (стр.28-36) фывфыв: МОТИВАЦІЯ Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! (стр.37-39) фывфыв: ПОЕЗІЯ Як навчиться мислити? (стр.40-43) фывфыв: МИСЛЕННЯ У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі (стр.44-47) фывфыв: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі (стр.48-56) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ Редько В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень/ В. Редько (стр.62-68) фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК Гульпа Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа (стр.68-76) фывфыв: критичне мислення Вєтохов О. Важлива складова комуникативної спрямованості/ О. Вєтохов (стр.76-84) фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД Куранова С. Із чого складається ситуація?/ С. Куранова (стр.102-112) фывфыв: СЕМАНТИКА Лебедівна Л. Загадка Гаррі Поттера/ Л. Лебедівна (стр.86-100) фывфыв: ГАРІ ПОТЕР Интересные статьи : Доп.точки доступа: Шишкова, Г. Редько, В. Гульпа, Л. Вєтохов, О. Куранова, С. Лебедівна, Л. |