Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34-728694
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119
Выходные данные : Кіровоград, 2013
Колич.характеристики :492 с
Цена : Б.ц.
ББК : '81.2(4 Укр)
Содержание : Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови/ О. Білоус. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті/ К. Бондаренко. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть/ Н. Жукова. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою/ Т. Пиц. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов/ Я. Снісаренко. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови/ Я. Тагільцева. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари/ Л. Черниш. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові/ В. Котвицька. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови/ О. Кромбет. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел)/ А. Поліщук. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії/ Т. Хоменко. Методические особенности австралийского варианта английского языка/ О. Амбразевич. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові/ Ю. Березіна. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм)/ Ю. Верещак. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі/ А. Кириченко. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми/ Л. Комар. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч/ Ю. Мусієнко. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі)/ А. Самковська. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар"/ І. Хомицька. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю/ М. Хоміцька. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов/ О. Бігич. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління/ Т. Борова. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача/ Л. Черноватий. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови/ М. Алексєєва. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів/ А. Анісімова. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів/ Г. Барташова. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою/ Є. Васильєва. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі/ О. Дем’яненко. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою/ С. Дерба. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах/ Н. Дзюбишина. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов/ А. Зубрик. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням/ Б. Калиняк. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів/ К. Костюченко. Сучасні підходи до навчання англійської вимови/ В. Кочубей. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови/ Т. Лаврієнко. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ/ І. Лівицька. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов/ Т. Мороз. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ/ Т. Моторнюк. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови/ Г. Навольська. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях/ О. Плавуцька. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах/ Н. Рожкова. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови/ Р. Романна. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови)/ О. Романенко. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів/ Г. Семен. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти/ Г. Сокол. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови/ Т. Токарєва. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах"/ Т. Труханова.