Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И(09)/П957
Заглавие : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник.
Выходные данные : Київ: Радянська школа, 1975
Колич.характеристики :187с
Цена : 0руб.66коп. р.
ББК : 4И(09)
Содержание : До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів./ М. Ф. Харенко. Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of/ Н.І Лихошерст. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови./ Г.Д. Філановський. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови./ Л.С. Лев. Просторіччя в сучасній англістиці./ О.С. Медвідь. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення)./ О.Ф. Пилипенко. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови)./ Г.О. Покровська. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов./ Л.Ю. Куштенко. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові./ В.П. Секірін. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні./ Т.Є. Ставицька. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові./ А.Є. Чернова. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови)./ Т.Р. Тимошенко. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США)./ В.І. Пономаренко. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення./ Г.І. Студенець. До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства)./ О.М Кобжев. Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст./ Р. М Шамсутдінова. Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови)./ В. І Гаврись. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови./ О.П. Пророченко. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові)./ А.Л. Білогуб. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою./ В.Г. Михайлюк. Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір./ Г.І Артемчук. Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові./ Л.І Цима. Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст./ Ф.Г Оганджанян. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук./ Давиденко.О.М. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням./ Т.І. Перепелиця. До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення./ Е.Е Вільчек. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові./ Л.В. Воробйова. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік)./ Л.Ф. Лінкевич. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов./ Г.І. Панич. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса./ Л. Г. Зернова. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи./ Н.К. Антипович. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу./ М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху./ І.І. Полякова. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу./ Г.С. Чекаль. Використання друкованого матеріалу у фоновправах./ Р.І. Борисова. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології./ І.В. Бессонова. До питання про навчання інтонації в мовному вузі./ К.І. Шевцова. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі./ К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови)./ С.В. Гапонова. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення./ В.М. Очкасова. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі./ Л. П. Карпенко.