-2010г.,N 5
Интересные статьи :
Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну) (стр.4-8) фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ,ЄВРОРАДА
Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект) (стр.8-11) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу) (стр.11-20) фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ
Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу) (стр.20-26) фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО
Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу (стр.26-36) фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА,НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ
Федусенко Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту)/ Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук (стр.36-42) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Калініна Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень)/ Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко (стр.42-54) фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10
Карп’юк О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр)/ О. Карп’юк ; Н. Чумак (стр.54-62) фывфыв: НМК, ENGLISH 10
Федоренко о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови)/ о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська (стр.62-65) фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА
Савчук І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі (стр.68-74) фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр)/ Н. Басай ; А. Шевчук (стр.68-74) фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Клименко Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту)/ Ю. Клименко ; Ю. Коряченко (стр.78-83) фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Чумак Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень)/ Н. Чумак (стр.83-89) фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Редько В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу)/ В. Редько, В. Береславська (стр.89-94) фывфыв: НМК, HOLA 10
Джеремі Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів/ Стронг Джеремі (стр.94-97) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Шевчук А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання)/ А. Шевчук (стр.97-106) фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
Коряченко Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації/ Ю. Коряченко (стр.106-111) фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Федусенко, Ю.
Калініна, Л.
Карп’юк, О.
Федоренко, о.
Савчук, І.
Басай, Н.
Клименко, Ю.
Чумак, Н.
Редько, В.
Джеремі Стронг
Шевчук, А.
Коряченко, Ю.
Самойлюкевич, І.
Береславська, В.