Интересные статьи :
Таблиця переведення середнього бала атестата з 12-бальної у 200-бальну шкалу ( Додаток до листа МОН від 31.03.10 №1/9-217 "Про окремі питання завершення 2009-2010 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах") (стр.4-6) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Ухіна Надія. Турецька мова (Навчальна програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням турецької мови, 1-4 класи, продовження)/ Надія Ухіна ; Н. Ананьєва; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова (стр.6-24) фывфыв: ТУРЕЦЬКА МОВА
Ананьєва Н. Плекаючи Людину Культури ( Модель науково-методичного забезпечення діяльності полілінгвістичної гімназії)/ Н. Ананьєва ; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова (стр.24-30) фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Тимошик Н. Як "не відбити" бажання... / Н. Тимошик ; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла (стр.30-32) фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Буренко В. Як добре вміти читати!/ В. Буренко ; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин (стр.32-40) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Рогова І. Готуємося до "Літа з англійською"/ І. Рогова ; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин (стр.46-56) фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ТВОРЧИЙ ПОШУК
Янів Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху (Складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи над ними)/ Р. Янів ; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза (стр.56-64) фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ,НІМЕЦЬКА МОВА
Гурмак Г. Великдень - моє улюблене свято (Дидактичні матеріали до тематичного уроку)/ Г. Гурмак ; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза (стр.64-70) фывфыв: ПАСХА, НІМЕЦЬКА
Чайковська Н. Латина з моди вийшла нині? ( З досвіду впровадження мовної інтеграції в процес вивчення англійської та латинської мов)/ Н. Чайковська ; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко (стр.70-77) фывфыв: ЛАТИНСЬКА, МОВА
Коновалова Л. Per aspera ad adastra! (Конспект білінгвального заняття з латини із використанням знань англійської мови)/ Л. Коновалова ; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко (стр.77-85) фывфыв: БІЛІНГВІЗМ
Боліла А. Польський Моцарт ( До 200-річчя від дня народження Ф. Шопена 1810-1849)/ А. Боліла ; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко (стр.85-90) фывфыв: МУЗИКА КЛАСИЧНА, ПЕРСОНАЛІЇ,ШОПЕН
Орищин І. Розвиваємо мислення за...професійним спрямуванням (Засвоєння фахової лексики англійською мовою майбутніми фахівцями з комп’ютерних технологій)/ І. Орищин ; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко (стр.90-94) фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВНЗ
Проноза А. По-новому, оригінально та ефективно (Таблиці як один зі пособів викаду навчального матеріалу при вивчення іноземних мов у технікумах і коледжах)/ А. Проноза ; Н. Бабенко; Л. Косолапенко; В. Кам’янець (стр.94-102) фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ВНЗ
Бабенко Н. Guided Reading/ Н. Бабенко ; Л. Косолапенко; В. Кам’янець (стр.102-108) фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Косолапенко Л. Вчимося читати аналітично! / Л. Косолапенко ; В. Кам’янець (стр.108-111) фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Кам’янець В. Автономно безмежний світ навчального посібника/ В. Кам’янець (стр.111-112) фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Интересные статьи :
Доп.точки доступа:
Ухіна Надія
Ананьєва, Н.
Тимошик, Н.
Буренко, В.
Рогова, І.
Янів, Р.
Гурмак, Г.
Чайковська, Н.
Коновалова, Л.
Боліла, А.
Орищин, І.
Проноза, А.
Бабенко, Н.
Косолапенко, Л.
Кам’янець, В.
Проноза, О.